Frost waar ben je mee bezig

[beheer]
Plaats reactie
FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Frost waar ben je mee bezig

Bericht door FancyGoldfish » 11-06-2012 22:53

Beste Barb, waar ben je nu allemaal mee bezig? Ik post het hier zodat andere mods hier een eerlijk oordeel kan geven wat daarnet is gebeurt. Vergeet niet mijn tijd is heel schaars nu. Ik werk vanaf 7.00 in de ochtend tot soms 19.00 en vaak daarnaast natuurlijk mijn vissen verkoop. Maar goed....

Waar ben je mee bezig?? ik ga dat proberen op te sommen nu.

1. Waarom val je mij aan. Betreft de kommen? Had je dat niet beter via pm ofzo kunnen doen als je er niet mee eens bent.
Daarnaast ga je zelf meer als 10 vissen in 180 liter doen. Wat vergelijkbaar is als vissen in kom. Dan ga jij mij afbranden publiekelijk!! Hypocriet zal ik zeggen. Als er wat is hang je altijd aan de lijn. Van de week zelfs huilend omdat het weer niet goed ging met je vissen. Mijn advies is altijd geweest geen chemicaliën. Elke keer lap je dat aan je laars. Nu zelfs met lernex en daarna nog een gloedje wat jeniet eens wil vertellen wat het is. Jij bent mod en moet dus een voorbeeld zijn aan anderen. Ik vond je zielig, daarom heb ik aangeboden destijds om bij mij 5 à 6 vissen uit te zoeken. Dat heb je gedaan. Uit goedheid pure aard van mij zelf. Dat was niet voldoende vond jij. Jij wilde daarvoor een duurder visje voor in plaats. Achteraf vond ik het zielig voor jou maar het is zieliger voor de vissen achteraf.

2. Astrid. Het hele gezeur was gefixt. Alles was geklaard. Tot slot ging je de boel weer ophitsen. Je hebt je uit de tent als het ware gelokt. Niet slim, maar kan gebeuren. De andere mods hier op de forum waren niet te spreken. Ik hield jou het hand boven het hoofd.

3. Info als costia in leiding. Al zegt een winkelier van een koizaak dat. Je hebt zelf toch wel commonsence dat dit klink klare onzin is. Costia sterft heel snel uit zonder gastheer. Waar in leiding kan een costia aan hechten oftewel leven?

4. Ah weet je ik kap ermee..... Jij hebt mij best gekwetst weet je dat. Ik had het echt met je te doen maar nu ga je echt te ver. Laat de andere mods maar een oordeel vellen als ze dat willen. Ik maak een forum aan om mensen te helpen maar dit gaat helemaal nergens over. Heel teleurstellend.

Dino

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 12-06-2012 09:05

ik heb ze unbanned, en even weer een titel gegeven zodat ze dit kan lezen en antwoord geven.

wat mij betreft sta ik achter dino. ik was met astrid al klaar met je maar ik heb het niet voor het zeggen.
ik weet wel dat brian en evelien er net zo over denken, en het me niet kwalijk nemen dat ik voor hun praat nu.

wat sanne betreft weet ik het niet.

je bent echt te ver gegaan nu frost. zoiets doe je gewoon niet publiekelijk. WAT de reden ook is. wat moeten de leden nu denken over het feit dat jij, een mod, in principe de baas die alles runt hier uitmaakt voor dierenbeul?
onacceptabel.

je jaagt iedereen in het harnas, inclusief jan.
dat is nu voorbij. je mag van mij als de rest het goed vind best blijven maar je functie als mod ben je kwijt.
ik vind het jammer dat het zo moet, maar er is nu eenmaal geen andere oplossing. want wij willen door en de hobby van de grond af krijgen. daar passen jou publieke acties niet tussen.

Harald.

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 12-06-2012 09:40

Dat nemen we je zeker niet kwalijk Rex.

Voor mij was het na dat gedoe met Astrid ook klaar, ik vind Frost helemaal niet geschikt in deze functie, ze neemt haar verantwoordelijkheid niet op en zit vanalles te schreeuwen naar mensen terwijl ze zelf heel wat fout doet. Waardoor ze het hele beheerdersteam in twijfel laat trekken en dit vond ik al onaanvaardbaar.

Maar dit is voor mij de druppel geweest, ze mag blij zijn dat Dino zo braaf is want velen hadden haar al een hele tijd de deur gewezen. Dan nog openbaar de persoon aanvallen die altijd van goeie wil is geweest en geholpen heeft zoveel hij kan, dat vind ik echt laag en ondankbaar en ik vind niet dat zo een persoon hier nog iets moet te zeggen hebben. Ze was beter echt weggegaan zoals ze eerst kwam dreigen!

Ze beweerd dan op te komen voor dierenrechten en dit en dat allemaal goed en wel maar begin dan eerst bij jezelf... Daar word ik helemaal kwaad van!

Verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil, ze mag van mij ook blijven op het forum als gewoon lid maar 1 aanzet tot stoken of zo'n dingen en ze kan gaan.

Evelien

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 12-06-2012 12:25

Ik ga met Rex en Evelien mee.
Je vat de dingen te persoonlijk op.
Die aanval naar Dino was erover.
Hopelijk besef je dat je serieus in de fout bent gegaan en daar zal je nu de gevolgen moeten van dragen.
Voor mijn part ben je je functie als moderator kwijt en kun je je nog aanmelden als gewoon lid.
Iets in me zegt dat je trots veel te groot is om enkel nog als lid door te gaan.
Jammer dat dit op zo een manier moet gaan maar dit is onacceptabel.
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 12-06-2012 14:01

Ik deel dezelfde mening als hierboven. Ik had je eerder al eens verwittigd dat je zaken niet persoonlijk mag gaan opnemen en zeker niet in de aanval mag gaan.
Toch laat je je elke keer uit je tent lokken. Ik had gehoopt dat vorige keer een goede les was geweest voor je, maar helaas is het voor jou niet gemakkelijk om bepaalde zaken te relativeren.
Je mag van mij ook als lid blijven, maar ik denk dat het het beste is voor het beheer en voor jezelf dat je de functie als mod afstaat.

De laatste weken heb ik helaas heel weinig op het forum gezeten en heb ik maar flardes kunnen lezen van de discussies, maar het is niet de eerste keer en daarom deel ik dezelfde mening als Dino, Rex, Evelien en Brian
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2012 18:23

Beste Dino,

eigenlijk heb ik helemaal geen zin om me te verdedigen want ik weet toch al dat jullie keuze vast staat.

Ik vind het heel moeilijk te verwoorden, neem het me dus aub niet kwalijk als het gemeen of achterbaks over komt wat zo bedoelde ik het niet.

Ik zag de fotos in het evenementen topic en ik vond het niet kunnen. Waarom niet:

- kommen en ronde gevallen moeten in mijn ogen gewoon verboden worden. Ik zag die fotos en toen schrok ik enorm. We zijn allemaal tegen kommen en dan zie je ineens DIT!! Dan geef je een vis wat meer liters en dan mag het ineens allemaal wel? Ik vind dat een beetje vaag eigenlijk. Had het dan net zoals bij de koihandelaren gedaan, in opvouwbare bakken waar je de vissen mooi van bovenaf had kunnen bekijken, maar nee, nu laat je kommen/bollen bouwen en breng je mensen op stomme ideeen. Je doet zo helemaal niets veranderen aan de situatie van sluiers, integendeel. Indirect geef je winkeliers opnieuw een wapen om dieren zo te verkopen. Misschien ben je het hier niet mee eens maar ik vind het een hele rare zet dat je dit gaat promoten op een koi evenement. Dit is mijn mening. Nu wordt ik aangevallen omdat dit MIJN mening is. Is het verboden je eigen mening te geven? Ik had gewoon beter verwacht. Met die kleine bakken kon ik nog leven, maar met die kommen niet. Dan schaam ik me een fancy goldfish liefhebber te zijn.

- Dino, als ik eerlijk ben heb ik geen d*** aan jouw advies gehad. Je zegt dat er middelen zijn voor sluiers maar waar zijn die dan? Je zou een apart topic openen over Costia en of dit in verband staat met leidingwater. Dit heb je ook niet gedaan. Je zegt dat je het druk hebt en dat wil ik best geloven, maar schuif dit nu niet allemaal op mij af want ik heb tegen jou ook gezegt dat ik je graag op je woord wil geloven, maar er zijn straks meer mensen die deze vissen in vijvers willen gaan houden en die hebben dan geen enkele referentie. Ik heb je aangeboden in het begin om ook eens hier heen te komen, maar dat doe je ook niet. Maar ondertussen wil je wel dat wij steeds naar jou toe komen, ook voor medicijnen terwijl je weet dat het niet om de hoek ligt. En versturen vinden we ook te duur. Sorry, maar ik heb van jouw kant niet echt het gevoel gehad dat je om mijn situatie gaf. Je zegt dat koi middelen slecht zijn voor sluiers: Nogmaals, WAAR IS DAN JE BEWIJS? Ik loop dat al dagen tegen jou te brullen maar je neemt op jouw beurt ook nix van mij aan. Hoe denk je dat dit over komt bij mij??

Oh en nogwat: weet je dat ik het zat ben dat je bepaalde mensen wel en andere niet toe laat op het forum? Neem nou die hele situatie met Anton. Die jongen doet niemand kwaad, is net zo'n liefhebber als jij en toch wordt hij gewoon afgesloten van dit forum. Je zegt dat hij bot is maar zelf ben je dat ook door hem niet te kans te geven zich hier te bewijzen. Aan de andere kant laat je wel andere bedrijven, die je niet eens persoonlijk kent, zoals Teichmann hier op het forum toe. Hier heb ik serieus een probleem mee, maar aangezien hier ALLES wat je zegt en doet in de groep gegooid moet worden, is het amper mogelijk beslissingen te nemen als moderator. Ik hoop dat je dit snapt, maar ik betwijfel het. Hetzelfde met Astrid. Dit mens heeft alleen maar voor problemen gezorgd, en wat gebeurd er?? Ze mag gewoon blijven totdat het volgende incident zich voordoet. Nu gaat het even goed, maar wanneer hangt de volgende storm aan de horizon.

Neem mijn functie maar weg hoor, ik kan er niet meer mee zitten. Punt is dat ieder mens zijn eigen mening heeft, en hier wordt dat blijkbaar niet op prijs gestelt. Nogmaals, ik schrijf wat ik denk. Ik kan alles wel achterwege houden of per PB versturen maar er veranderd toch niets.

Ik wens jullie veel succes met dit forum in de toekomst. Ik ga me weer bezig houden met zijn zieke kois. Ik ga niet meer aan de sluiers. Er is hier gewoon te weinig informatie over te vinden en als er dan ook nog speciale sluier medicijnen ingekocht moeten worden, waar ik trouwens op andere fora weinig over lees, want de meeste mensen gebruiken gewoon zoutoplossingen, dan is het houden van deze dieren gewoon niet meer voor mij weggelegd.

Dino, misschien dat je er ooit nog wel eens achter komt wat ik hiermee bedoel. Ik zou graag willen zien dat je met meer onderbouwing komt over die medicijnen maar tot zover zippo, niets, maar wel steeds adverteren over vissen etc. Dat komt bij mij over dat je alleen wilt verkopen en niets anders.

Voor de rest maak ik hier geen woorden meer aan vuil. Ik heb een goed leven en ik wil me dat niet laten verpesten door een forum.

[/img]

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 12-06-2012 19:02

Vreemd heel vreemd. Kijk eens in de spiegel. Wie gaat 10 sluiers in 180 liter houden? Je lapt zelf als een dierenactivist regels als min. 50 liter letterlijk aan je laars. Je heb de kommen niet eens zelf met je eigen ogen gezien hoe groot deze waren. Je mocht willen dat je zo'n kom hebt voor jou vissen. Met alle respect. Daarnaast durf je niet eens te vertellen wat je gebruikt. Je vissen hadden schimmel maar je gebruikt lernex.

Betreft Anton heeft het privé met mij aan de stok. Hij moet gewoon niet zo achterbaks doen. Teichmann en/of Geert Coppens hebben dit niet. Daarnaast maakt Anton reclame of het subtiel is of niet? Deze beslissing hebben we ook met z'n allen genomen.

Als je geen ruk aan mijn advies hebt waarom mail je mij of bel je mij? Ik denk ook bij mij zelf hardop waarom ik je überhaupt had teruggebeld en een halfuur aan de lijn "bijwijze van spreken" met je gebeld had. Lekker dankbaar.

Qua bewijs met chemicaliën heb je misschien wel gelijk. Maar vergeet niet dat ik naast een drukke baan ook mijn eigen toko en vrouw en kinderen hebt.

Issue Astrid was geklaard, maar jij moest zonodig alles weer ophitsen en ook nog eens in de WIJ vorm.dit is niet 1x maar meerdere keren.

Tuurlijk mag jij je eigen mening hebben maar als je zo uitvalt kan je mij beter pben of mailen/bellen. Jij gaat als een idioot zitten brullen op het forum. Is dat professioneel?

Het is niet zo dat een goudvis geen chemicaliën mag, maar niet de dosering voor kois. Ik ga zeker een keer een topic openen. Maar niet nu in deze drukte. Is dat een schande dan dat ik ook weleens met mijn dochtertje wil spelen?

Ik vind het zeer jammer dat het zo gelopen is. Maar je collegas mods hadden veel eerder geklaagd over jouw gedrag. En dat is geen fabel. Al die tijd heb ik je verdedigt maar je maakt elke keer eigenlijk dezelfde fouten.

Jammer mijn meester (in de goudvis) zei altijd "een meester kan deuren voor je openen maar je moet zelf naar binnen gaan". Hiermee doel ik op jou. Zo vaak gewaarschuwd niks mee gedaan.

Tip... Kijk eerst eens in de spiegel voordat je een ander aanvalt. Probeer je te verplaatsen in iemand anders.

Veel geluk met de vissen die je over hebt. Je mag me altijd bellen maar deze week graag even niet. Laat eerst alles maar bezinken.

Dino

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 13-06-2012 09:42

dat zeggende is het nu een zaak tussen dino en frost verder. wij hebben ons zegje gedaan.
ik heb dr modtitel afgepakt.
jammer, maar wij moeten door.

ik hoop gauw een nieuwe mod te verwelkomen.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 09-07-2013 08:00

het lijkt erop dat ze een handeltje wil beginnen....? Of begrijp ik dit verkeerd.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 09-07-2013 10:34

Lijkt er inderdaad op. Ze had een poosje geleden een aantal vissen gekocht bij mij.
Die heeft ze uit laten groeien. En ze wil dit waarschijnlijk verkopen?

Plaats reactie