Foto Challenge

[beheer]
Plaats reactie
Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 01-08-2012 16:07

ja sluit maar af..

en voor sanne kan ik niet spreken, maar ik neem aan dat ze dr taak serieus neemt, en alles vandaag regelt.

ik doe deze ronde niet mee in elk geval.
en over buiten moet ik nog even aankijken wat henk er van vind.

:lickylee:

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 01-08-2012 20:22

ik probeer dit vandaag nog te regelen.. net thuis van een drukke dag op mijn nieuwe job ..
Moet nog huishouden doen hier.
Doe mijn best.. wat is het nieuwe thema nu?
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 01-08-2012 21:27

buiten.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 01-08-2012 22:11

Het tekstje voor de maand september:

Het is weeral zo ver, een nieuwe maand is aangebroken. Vanaf vandaag kunnen jullie een foto inzenden voor de maand september.
De foto’s worden in dit topic geplaatst.
Jullie krijgen tijd tot en met vrijdag 31 augustus om deze in te zenden.

Het thema luidt als volgt:
"Buiten" Neem een foto van je goudvis(sen) buiten in een aquarium, zwembadje, vijver, etc... wees creatief en origineel zonder de vis al te veel stress te bezorgen

De spelregels:

- elke deelnemer mag 1 foto per maand inzenden in het daarvoor bestemde topic
- per wedstrijd mag de ingezonden foto 1x gewisseld worden voor een andere foto, dit dient gemeld te worden bij het beheer
- op de foto mogen meerdere vissen afgebeeld staan
- de foto mag voor dit thema uitzonderlijk genomen worden in een andere bak of omgeving (zoals bv. een vijver)
- foto van de vissen dient genomen te worden in het water zonder enige ondersteuning en zonder ze vast te houden
- zend een foto in van je eigen vissen, gebruik geen foto van het internet
- om iedereen de kans te geven vragen wij om geen foto's te gebruiken die reeds op het forum geplaatst zijn
- een foto mag geen 2x gebruikt worden
- een foto kan ingezonden worden tot en met de aangegeven deadline (in dit geval 31 juli)
- omdat niet iedereen even handig is met een pc, is het niet toegestaan om de foto op welke manier ook te bewerken, knippen of verzadigen.
we weten dat niet iedereen zn visie hiermee strookt, maar wij als team beheer vinden dat iedereen gelijke kansen moet krijgen.

Prijs voor de maand september:

Een product naar keuze uit de hele collectie ter waarde van 15 euro.

Hoe verloopt de stemming?

Nadat de deadline is bereikt geven wij (het team van beheer) alsook de leden die dat wensen jullie foto een bepaald cijfer.
De foto met het hoogste cijfer in juli wint een PRIJS: Saki Hikari Fancy Goldfish Balance 200gr. (Groene zakjes)

Eind 2012 worden jullie cijfers opgeteld van elke maand. De 3 personen met de hoogste punten krijgen vervolgens nog eens een extra prijs.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 02-08-2012 14:06

Ziet er goed uit, wel enkele kleine dingen nog aanpassen, de deadline is niet 31 juli maar 31 augustus.
Onderaan staat dit nog: De foto met het hoogste cijfer in juli wint een PRIJS: Saki Hikari Fancy Goldfish Balance 200gr. (Groene zakjes)

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 02-08-2012 18:43

Ow ja !! goed dat je dit zegt evelien. Ik had je tekstje gekopieerd en wat aangepast, maar was zo moe gisterenavond dat ik er gewoon heb over gelezen
Ik post het meteen op het forum!
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 12-08-2012 12:21

Ik heb de indruk er al een paar mensen zijn die niet zo voor het thema van de maand zijn.. hopelijk reageren de mensen met vijver nog!
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 23-08-2012 11:47

Nog een week en de wedstrijd die nu loopt is op zijn eind dus best al eens beginnen uitkijken naar een nieuw onderwerp.
Ik had gedacht van het nu misschien "makkelijk" te houden zodat er weer wat animo komt voor de wedstrijd.
Wat denken jullie? Een foto van een vis in de hand lijkt me voor de meeste wel te doen...

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 23-08-2012 17:54

dat lijkt me ook een goed onderwerp.
Alhoewel dat het hier ook opletten mee is geblazen omdat sommige ook niet te vinden zijn om een vis vast te nemen met de handen.
Of een mooie side view foto kan ook wel leuk zijn
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 23-08-2012 19:31

Mooiste pasfoto?
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie