Laat ik me even netjes voorstellen...

Stel jezelf voor aan de rest van de leden [leden]
Stef
Lid FGF
Berichten: 398
Lid geworden op: 13-07-2016 02:37

Bericht door Stef » 14-07-2016 00:21

Michelle, Je mag me anders ook een pm sturen hoor met de naam van die zaak. Is wel makkelijk als de temperaturen erbij staan.
Ik wil er niet een echte plantenbak van maken hoor maar wel wat verschillende dingen erin, het oog wil ook wat. Die grote is inderdaad flink gegroeid de afgelopen jaren, vandaar nu ook de grotere bak. Ik hou het ook gewoon bij deze 2. Hebben ze lekker de ruimte. Tja, budget, wil er niet teveel aan spenderen hoor maar wel een leuke bak op tafel hebben staan, we zien wel waar het schip strand.

Michel1968, 1 a 2 mm it is. Ik kom die maat via google ook wel het meeste tegen hoor, ik hoop eigenlijk dat de oranje/zwarte deze kleur blijft, vind het wel mooi maarja, word hij oranje dan word hij maar oranje, kan er toch niets aan veranderen haha.

Louise, bedankt voor het welkom. Vind het nu al helemaal leuk met de tips en reacties hier.
Groet Stef.

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 14-07-2016 01:14

Hoi Stef,

Wat een mooie aparte vissen. Heb je. Ik ben net zo verbaasd als Michelle! Dat ze zo gegroeid zijn in dat klein bakkie? Je zult zien dat je je steeds meer gaat afzetten tegen het onrecht, waar wij als consument in Mee gaan. Ja we hadden ons moeten laten informeren bij het aanschaffen van een vis. Je gaat op de expertise van de verkoper af.

En die,....nou ja die weten de helft niet. Van de week nog was ik in een tuincentrum,...eh meneer kunnen deze vissen bij mijn andere blaxkmollys in zo'n hoge vaas. ??? Ja tuurlijk mevrouw u moet wel vaak verversen hoor want het zijn grote vervuilers

' IN EEN HOGE VAAS'??? :shock

Nou ja ieder geval veel plezier met het vergaren van je kennis.

Groetjes Louise

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 14-07-2016 09:55

Stef,

Je hebt PM als het goed is en meteen het nummer van dino. Fancy fish store.

Michelle

Stef
Lid FGF
Berichten: 398
Lid geworden op: 13-07-2016 02:37

Bericht door Stef » 14-07-2016 15:22

Thanks Michelle. Gaat goedkomen zo.

Louise, ik snap je helemaal. Was bij mij ook een impuls aankoop, nu ik weet hoe het zit vind ik het echt zielig voor ze, als het goed is komt aankomende week de nieuwe bak. Zou 2 a 3 weken duren voor hij klaar was en er zijn er inmiddels 2 voorbij. We hadden natuurlijk gewoon goed voorgelicht moeten worden. Via een collega een naam gekregen waar ik naar moet vragen bij de winkel als ik iets wil weten, die man heeft al 30 jaar aquaria en schijnt ook bij goudvissen van de hoed en de rand te weten. We gaan het beleven, wat dat betreft lang leve internet, kan je altijd even controleren of het geen onzin is wat ze vertellen.
Groet Stef.

fmxsail
Lid FGF
Berichten: 44
Lid geworden op: 09-09-2015 15:10

Bericht door fmxsail » 15-07-2016 11:16

Welkom Stef! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum :)

Ziet er goed uit, mooie vissen. Erg benieuwd naar je nieuwe bak! :D
Heb je een rimless tank of een met braces?

Je kunt bij foto-albums je "eigen" album aanmaken en daar alle foto's posten om ons zo op de hoogte te houden.
Instagram @woah_there_satan

Stef
Lid FGF
Berichten: 398
Lid geworden op: 13-07-2016 02:37

Bericht door Stef » 15-07-2016 13:39

Dank voor het vrijgeven fmxsail, nu kan het lezen gaan beginnen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of er braces op de bak komen, ik heb hem besteld bij zorona en hij had hem niet op voorraad dus hij zou spullen bestellen en als hij klaar is krijg ik een belletje wanneer hij bezorgt word. Ik heb de hele week nachtdienst gehad en ben al met de verschillende tips en tricks aan de slag gegaan dus in mijn hoofd heb ik al wel een idee hoe het er allemaal uit komt te zien, nu nog zien of ik dat mooie plaatje in mijn hoofd ook in de bak krijg :wink:

Iedereen alvast een goed weekend gewenst,
Groet Stef.

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 15-07-2016 13:49

Succes met lezen en met het inrichten van je aquarium

Fijn weekend.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 01-08-2016 04:06

Wellkom

Plaats reactie