Foto-Album met de opvangertjes van Jones

De foto-albums van diverse leden [leden]
Pat
Lid FGF
Berichten: 2721
Lid geworden op: 27-10-2011 00:00

Bericht door Pat » 29-12-2012 22:56

Balen van je bak zeg nu maar hopen dat de nieuwe snel geleverd wordt of is hij al binnen?

Gast

Bericht door Gast » 29-12-2012 23:49

De bak is er nog niet :(. Hopelijk maandag. Ik baal er echt van.

Pasgeleden heb ik een binnenfiltertje van 1000l/u in de bak gehangen voor extra stroming en de vissen vinden het prachtig om hier tegenin te zwemmen dus zij vermaken zich wel :).

Gast

Bericht door Gast » 31-12-2012 09:48

Ik heb eindelijk een track&trace-code. De bak zou woensdag voor de deur moeten staan :).

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 31-12-2012 11:59

Super :D

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 31-12-2012 12:09

Ik ben benieuwd Jones :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 02-01-2013 20:48

De eerste dag van de grote verhuizing. Volgens Track&Trace is de chauffeur nog onderweg. Volgens mij liegen ze.

Vandaag rond 14.00 begonnen met de sluierbak leeg te halen. Een heel gedoe.

De vissies zitten in een speciekuip en daar heb ik de Jebao-filter op aangesloten. De Elite kreeg ik niet meer aan de praat, dus daar zit nu even een bruissteentje in :(

Afbeelding

Vervolgens de oude bak uit elkaar gehaald omdat deze vrijwel niet verplaatsen is, zeker niet met z'n tweeën. Het is een hoop werk geweest, maar uiteindelijk wel gelukt :D
Afbeelding

Alles even schoongemaakt op de plaats waar de sluierbak stond zodat de kikkerbak naar boven verplaatst kan worden.
Afbeelding

Deze dus.
Afbeelding

Hoe de sluiertjes en alle spullen er nu bij staan. De sluiers zijn lekker actief dus dat gaat goed :) .
Afbeelding

Ik ben nu bezig met het leeghalen van de kikkerbak. Pfff... wat een werk zeg, maar het zal het vast waard zijn.

Gast

Bericht door Gast » 02-01-2013 21:10

Nou ja zeg, staat er bij Track&Trace ineens: "Parcel not delivered on 1st attempt. 2nd attempt to follow."

Er is de gehele dag iemand beneden geweest zodat de bak ontvangen kon worden. Rijden ze verdomme de hele dag met dat ding rond. Ik ben benieuwd of die morgen nog heel is :mad:

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 02-01-2013 21:48

jeetje wat een onderneming jones! Ik hoop dat die bak goed aankomt, soms willen die mafkezen van de post ook net doen alsof ze langs zijn geweest om tijd en moeite te besparen -_-

De nieuwe bak zal het helemaal waard zijn denk ik zo :) meer liters en zwemruimte voor de vissen maakt het altijd waar. Ben benieuwd naar de foto's als alles weer op zijn plek staat!
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 02-01-2013 21:51

Bash schreef:jeetje wat een onderneming jones! Ik hoop dat die bak goed aankomt, soms willen die mafkezen van de post ook net doen alsof ze langs zijn geweest om tijd en moeite te besparen -_-

De post is inderdaad niet meer wat het is geweest. Ik verstuur hier per week zo'n soms 20 pakketten en soms meer. Maar het komt nooit de volgende dag aan. Je mag blij zijn als het binnen een week is. En met de normale post vaak wel op tijd, maar aangetekend .... Never nooit. :cry:

Gast

Bericht door Gast » 02-01-2013 22:51

Dus ik kan blijkbaar nog even wachten op m'n A-Plus ;).

De kikkerbak staat op z'n plaats :D. Alle beestjes zitten erin behalve de goudvissen. Die zet ik zo over, maar eerst even een welverdiende pauze.

Plaats reactie