Foto-Album van RiseOfInformation

De foto-albums van diverse leden [leden]
Taaamaaar
Lid FGF
Berichten: 226
Lid geworden op: 12-11-2012 14:25

Bericht door Taaamaaar » 10-05-2015 15:28

RiseOfInformation schreef:
FancyGoldfish schreef:Heb je een foto van de ryukin. Daar ben ik wel benieuwd nasr
Welke Ryukin? :O
Ik dacht dat ik helemaal geen Ryukins had, alleen maar Fantails, demekins & Oranda's. Of is Loki (oranje/witte vis) een Ryukin?
Als dat zo is, dan kan ik op het moment geen foto's van hem maken. Want hij zit samen met Faith en Jedi in de vijver buiten, de vijver is nogal troebel op het moment. Zodra ik mijn loon binnenkrijg dan ga ik meer waterplanten aanschaffen waarmee ik dat probleem een beetje hoop op te lossen.

Als mijn vijver helder is en alles goed draait, dan ga ik ook maar eens een bezoekje brengen in Leidschemdam. Dat wordt nog een hele tocht om vanuit Leeuwarden daarheen te gaan haha.
Ik denk dat Dino in de war is met mij :)
Ik heb afgelopen vrijdag een Ryukin bij hem gekocht vandaar :D

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 10-05-2015 15:59

Taaamaaar schreef:
RiseOfInformation schreef:
FancyGoldfish schreef:Heb je een foto van de ryukin. Daar ben ik wel benieuwd nasr
Welke Ryukin? :O
Ik dacht dat ik helemaal geen Ryukins had, alleen maar Fantails, demekins & Oranda's. Of is Loki (oranje/witte vis) een Ryukin?
Als dat zo is, dan kan ik op het moment geen foto's van hem maken. Want hij zit samen met Faith en Jedi in de vijver buiten, de vijver is nogal troebel op het moment. Zodra ik mijn loon binnenkrijg dan ga ik meer waterplanten aanschaffen waarmee ik dat probleem een beetje hoop op te lossen.

Als mijn vijver helder is en alles goed draait, dan ga ik ook maar eens een bezoekje brengen in Leidschemdam. Dat wordt nog een hele tocht om vanuit Leeuwarden daarheen te gaan haha.
Ik denk dat Dino in de war is met mij :)
Ik heb afgelopen vrijdag een Ryukin bij hem gekocht vandaar :D
Haha dat zou best kunnen :p
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 26-06-2015 10:29

Visjes in de vijver!

Update van de vijver :D
De visjes doen het uitstekend, ze groeien als kool! Gisteren een hele tijd met het filter/pomp zitten kloten omdat de doorstroomsnelheid gewoon te laag was. Dit is ondertussen wel verbeterd, maar de vijver is nu wel behoorlijk troebel.

Foto's!
Luna:
Afbeelding
Afbeelding

Loki:
Afbeelding
Afbeelding

Jedi:
Afbeelding
Afbeelding

Faith:
Afbeelding
Afbeelding

Pansy:
Afbeelding
Afbeelding

Faith begint echt hard te groeien, maar ze begint vooral dik te worden. Heel erg dik :p


Ik vind het vijvertje er leuk uitzien met deze 5 visjes erin. Ik denk eigenlijk dat ik het bij dit bestand ga houden :) Over een paar weken/dagen komen de drie oranda's van binnen ook in de vijver, zodat ik binnen kan gaan verbouwen.
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 07-07-2015 14:43

ziet er leuk uit :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 08-07-2015 21:44

Mooie fotos

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 12-07-2015 15:23

Ik heb slecht nieuws...

Toen ik net thuis kwam trof ik Abigail op de kop aan in het aquarium... Hij begint nu veel problemen te ondervinden met zijn zwemblaas. Ik wist dat dit er ooit zat aan te komen, maar ik had gehoopt dat ik dit nog een beetje kon uitstellen... Dus binnenkort moet ik hem gaan inslapen... Eind deze maand ga ik namelijk op vakantie en lijkt mij niet goed als ik dan 10 dagen weg ben en er een vis ligt te rotten in de vijver...
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

Diana
Lid FGF
Berichten: 318
Lid geworden op: 28-08-2013 18:54

Bericht door Diana » 12-07-2015 22:34

Oh, bah, wat een vervelende beslissingen zijn dat toch altijd.
Sterkte daarmee...

Je hebt zeker wel mooie vissen!

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 13-07-2015 21:25

Nooit leuk. Ze hebben nu een middel uitgevonden tegen zwemblaasprobleem.
Weet alleen niet of het goed werkt. Ik heb het zelf uitgetest tot nu toe helpt het wel.

;)

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 14-07-2015 12:43

FancyGoldfish schreef:Nooit leuk. Ze hebben nu een middel uitgevonden tegen zwemblaasprobleem.
Weet alleen niet of het goed werkt. Ik heb het zelf uitgetest tot nu toe helpt het wel.

;)
Wat is dat middel precies? Wat doet het bij de vis? Wordt het probleem tijdelijk opgelost of voor lange duur? Moet het middel vaak toegediend worden?

Excuses voor de vele vragen.
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

Ninja_goldfish
Lid FGF
Berichten: 242
Lid geworden op: 24-03-2015 20:58

Bericht door Ninja_goldfish » 14-07-2015 14:59

Als een vis vergroeid is is de kans zeer groot dat de zwemblaas ook aangetast is.
Ik weet 100 procent dat dit ook bij jou aan de hand is.

Wat Dino waarschijnlijk bedoelt is dat dat een laxerend middel is waardoor luchtbellen worden uitgepoept.
Dit heet obstipatie of lucht inslikken, geen zwemblaasprobleem.

Plaats reactie