Fotoalbum van Phayle

De foto-albums van diverse leden [leden]
yentl89
Lid FGF
Berichten: 138
Lid geworden op: 23-02-2013 09:08

Bericht door yentl89 » 21-04-2013 17:01

Phayle is een heel mooi visje!
Mag ik vragen hoelang je ze al hebt?
Ze is enorm vooruit gegaan en heeft een mooie bouw.
Zelf ben ik ook op zoek naar een kleine shorttail demekin om zelf groot te brengen maar vind er nergens.

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 22-04-2013 22:54

Phayle hebben we nu van eind september en ongeveer 7 maanden in bezit. Inmiddels weten we zeker dat ze een vrouwtje is en heeft ze de hele bak al een keer bezaaid met eitjes :lol:. Wij kwamen haar tegen bij de Hornbach. Ik raad het echt niemand aan om vissen bij tuincentra, bouwmarkten en dergelijken te kopen omdat je gewoon een groot risico in huis haald. Als we geluk hebben, kunnen we lang van phayle genieten maar als we pech hebben zit het vanbinnen niet goed en krijgt ze daar later alsnog last van zonder dat we er iets aan kunnen doen.

Phayle is van mijn partner en de bedoeling is dat er alleen nog maar HQ vissen hier binnen zullen komen omdat ik geen zin heb in een herhaling van Bash. De kans hierop is velen malen groter bij dierenwinkel grut dan bij HQ vissen, al kun je daar natuurlijk ook pech hebben.

Als je zo'n visje wilt hebben zou ik gewoon bij Dino langsgaan, die heeft genoeg zitten :) de reis ernaartoe is het meer dan waard!
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

yentl89
Lid FGF
Berichten: 138
Lid geworden op: 23-02-2013 09:08

Bericht door yentl89 » 23-04-2013 08:47

Hey Bash dankje voor het antwoord.
Voor een lfs visje is jullie phayle in ieder geval al mooi aan het groeien geweest hoor.
Idd bij Dino weet je soms niet waar kijken met al die mooie vissen :D
Ik ga begin juni nog eens tot daar om een kleine shorttail demekin te kiezen. Wil vanaf nu ook alleen nog maar kleindere vissen want het is nog zo leuk ze te zien groeien.

Plaats reactie