Fotoalbum van Phayle

De foto-albums van diverse leden [leden]
Phayle
Lid FGF
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2013 15:25

Bericht door Phayle » 05-02-2013 22:36

Ik heb overigens nog wat ge-edit.. was een filmpje vergeten :roll:
"She dances, she sings. She entertains you, whatever you want. The rest is shadows. The rest is secret."

Pat
Lid FGF
Berichten: 2721
Lid geworden op: 27-10-2011 00:00

Bericht door Pat » 05-02-2013 22:39

Dat is een flinke meid geworden. Ze is echt leuk en volgens mij ook een persoonlijkheid (lees koningin) op zich hahaha.

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 05-02-2013 22:55

@Phayle: En dan maar klagen over mijn lange posts en ze als 'Romans' bestempelen... Tsssssh! :roll: :lickylee:
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Mieke91
Lid FGF
Berichten: 485
Lid geworden op: 16-10-2012 11:06

Bericht door Mieke91 » 05-02-2013 23:17

Okey eigenlijk moest ik allang naar bed, morgen supervroeg op, maar dit is het helemaal waard. Ik heb me kostelijk vermaakt :D (en mijn vriendje maar vragen wat er nou zo leuk is :P )
Ik begrijp trouwens totaal niet waarom jouw romans nog niet zijn doorgebroken in de literaire wereld :P

Phayle
Lid FGF
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2013 15:25

Bericht door Phayle » 05-02-2013 23:24

@ Bash: hey, ik klaag er niet over, ik constateer een feit ;) En natuurlijk schrijf ik lange posts: moet toch even laten merken wie hier nou eigenlijk de schrijfster is he ;) :P

@ Pat: jaa zeg dat wel.. van mager schamienkeltje naar voluptueuze vrouw ;) En persoonlijkheid heeft ze zeker.. Volgens mij een gespleten persoonlijkheid, ze varieert namelijk tussen Uitgehongerde Veelvraat, vrolijke Steamboat Willy en Hare Koninklijke Majesteit Phayle de Kleurrijke xD (Hmm, vraag me af of Nederland minder naar de haaien gaat als ze Phayle op de troon zetten... :roll: :fish: )

@ Vissengek: jaa daar hadden wij ook geluk mee, het zou maar eens een random marktplaatser zijn geweest, hadden we naar onze bak kunnen fluiten o.o *all hail to Rex :bow_to_rex: *

@ Rex: ja, dat is inderdaad achteraf gezwam :P Nah just kidding, achteraf alsnog bedankt ^^ het appartement op 1 hoog was voor ons juist geen probleem overigens; het was al vrij donker en we zagen een aquarium door het raam, met de lichten aan.. gokken was niet zo moeilijk :P

@ Mieke: awww, ben je speciaal voor mij opgebleven? Voel me vereerd ;) :P Hoop dat ik het je vriendje niet te zwaar heb gemaakt, anders laat je 'm meelezen? (kan ik vast een toekomstige fanbase verzamelen! :idea: :mrgreen: ) En mijn romans zijn nog niet doorgebroken om de simpele reden dat ik nog nooit iets heb laten uitgeven xD Maar als het ervan gaat komen zijn jullie vast de eersten die het horen want dan spam ik het hele forum onder :mrgreen:
..En nou naar bed jij :P
"She dances, she sings. She entertains you, whatever you want. The rest is shadows. The rest is secret."

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 06-02-2013 10:12

in ben blij dat ik kon helpen. op zich was die bak ook wel wat voor mij maar ik zag gewoon op tegen die ombouw en dat de kast iets uitstak links en rechts.
maar jullie hebben er zeker wel iets moois van gemaakt. ik weet hoeveel werk er aan zat.

en die vent, tja.. als ik niks gezegd had, kon ik hem zo betalen en meenemen. dan vraag ik me echt af of jullie je aanbetaling nog terug hadden gekregen.

Visje
Lid FGF
Berichten: 2913
Lid geworden op: 19-01-2012 21:35

Bericht door Visje » 06-02-2013 10:43

Leuk filmpje! :D Nu snap ik inmiddels ook wel waarom je verliefd werd op dit visje! Het is inderdaad een beauty! Leuk persoonlijkheidje ook. Enne... houd ons inderdaad op de hoogte van je Roman(s). Welk genre schrijf je, als ik vragen mag? :)

Phayle
Lid FGF
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2013 15:25

Bericht door Phayle » 06-02-2013 16:11

@ Visje: ja ze is leuk he? :D Dat ze maar lekker groot en mooi en rond mag worden.. op naar het anabolendieet! :D Haha, zal ik doen ;) Ik schrijf vooral fantasy of een kruising realisme/fantasy - momenteel heb ik iets wat lekker loopt, dus wie weet ^^
"She dances, she sings. She entertains you, whatever you want. The rest is shadows. The rest is secret."

Phayle
Lid FGF
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2013 15:25

Bericht door Phayle » 03-03-2013 21:40

Zo hé, ik moest even zoeken naar mijn album! :shock: En mijn laatste update is praktisch een maand geleden - het word het wel eens tijd voor een nieuwe update ;)

Ik ga jullie vandaag geen sprookje voor het slapengaan voorschotelen, puur omdat ik ook wel eens lui ben en van mijn rustige zondag-avond wil genieten :P Dus als er nog series gekeken moeten worden, je sigaretten op zijn, de waterkoker kaduuk is of je gewoon geen zin hebt om je door een hele lap tekst heen te moeten werken heb je vanavond geluk ;)

Waar jullie vanavond alleen niet omheen kunnen (tenzij je nu wegklikt natuurlijk :P) zijn de foto's die ik voor jullie heb uitgezocht :P En waar Bash al de hele avond over vraagt of ik ze nou ein-de-lijk al gepost had... Ja lieverd, ze staan er hoor.. :roll: ;) Maar goed, eigen schuld, had ik maar niet zo moeten zeuren tijdens mijn eerste post.. :P

Maar goed: on to the pictures!

Om maar even af te trappen met onze schoonheid in de rol van nieuwsgierig Aagje.. "wat moet dat vreemde doosje met die grote lens voor mijn raam?"
Afbeelding

Om daarna afgeleid te worden door een film op de laptop - terwijl zij gefascineerd naar de bewegende plaatjes staarde kon Bash lekker foto's schieten ;)
Afbeelding

Haar bodemzittende, hoekhangende maatjes (toen nog wel) vond ze overigens maar niets... En er tegenaan duwen hielp ook geen zak want veel beweging kreeg ze er niet in :? Laat overigens wel mooi zien hoeveel groter dan de racemonsters ze is geworden o.o
Afbeelding

"Ja ja, groter he...? Zolang je me maar niet dik noemt... Groter, zegt ze... Pfff".
Afbeelding

Phayle's debuut als cover voor een horrorfilm: "What Lurkes Beneath - they're always watching you."
Afbeelding

Gewoon een mooie profielfoto mag natuurlijk ook ^^
Afbeelding

En toen werd madammeke ineens verlegen... Verstoppen achter de anubia - sorry vrouwke, maar daar ben je nu toch echt wat te groot voor! :P
Afbeelding

"Godverpielekens zeg, nou noemt ze me toch alweer dik! Tsss, raar mens is gewoon jaloers!"
Afbeelding

Omgeven door haar stralenkrans.. als we niet beter wisten zouden we bijna gaan geloven dat ze een engeltje is ^^
Afbeelding

En nog steeds geen reactie van de racemonsters... Je kunt "loungen" natuurlijk ook overdrijven..
Afbeelding

Nog een mooi kiekje - door Bash gebruikt in de foto-wedstrijd.
Afbeelding

En toen moest haar andere kant natuurlijk ook even bewonderd worden ^^
Afbeelding

Ook al issie niet scherp, ik vind het een geweldige foto - Motorboot in actie! :D
Afbeelding

Zo lijkt ze ineens vrij klein hè?":P
Afbeelding

En alweer verlegen... Goed, we zullen het spelletje maar een keertje meespelen: zien jullie ergens een vis? Ik niet hoor.. Neeeuh geen vis te bekennen :roll:
Afbeelding

"HEEYY!!! Wat moet ik met die halve zolen?? Gooi er eens een fatsoenlijke vis in of HAAL ME HIER WEEEGG!!!"
Afbeelding

Gewoon mooi ^^
Afbeelding

"Nee. Oh nee. Ik ga niet nog eens met ze op de foto hoor... Ik heb er genoeg van."
Afbeelding

"En dat meen ik serieus. Heel serieus.. Geen foto's meer met dat stelletje platvissen."
Afbeelding

"... Ik blijf je gewoon zo aankijken tot je dat rare fotoding weghaalt."
Afbeelding

"... Je snapt mijn punt niet hè?"
Afbeelding

"Nou... dan zal ik zware maatregelen moeten nemen!"
Afbeelding

"Als je mij geen ander vriendje geeft blijf ik net zo bodemhangen als die andere twee... Zeg eerlijk, wil je hier nou echt de hele dag tegenaan kijken?"
Afbeelding

Goed, goed, gekke stuiterbal... We snappen je punt. En daarom hebben we Phayle overgezet in de grote bak met Goldy - en dat was dus echt liefde op het eerste gezicht ^^ Nu zwemmen ze eigenlijk constant samen, al is Phayle vaak nog steeds de eerste die bij het eten is, ook al is Goldy dan zeker 2x zo groot :P
Afbeelding

Zijn ze niet schattig? :D ^^
Afbeelding

En nog een paar in-de-hand-foto's van in de oude bak - yep, ook kleine visjes worden groot! Maar ze past nog steeds in één hand, dus ze zal nog ietsje langer op het anabolendieet moeten blijven :P
Afbeelding

Afbeelding

Dit was in de nieuwe bak, even daarna
Afbeelding

Overigens doet de grotere bak en het gezelschap van Goldy haar zichtbaar goed - ik ben echt benieuwd naar hoe ze verder groeit :D
Maar voorlopig was dit het weer even :) Ik hou jullie op de hoogte ^^
"She dances, she sings. She entertains you, whatever you want. The rest is shadows. The rest is secret."

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 03-03-2013 21:54

Leuk hoor. :D

Plaats reactie