Fotoalbum van Bash

De foto-albums van diverse leden [leden]
Plaats reactie
Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 11-01-2012 12:34

Leuk filmpje Bash.
Neutrale muziek toch :D
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

Ferry
Lid FGF
Berichten: 1671
Lid geworden op: 25-10-2011 15:45

Bericht door Ferry » 11-01-2012 14:27

Leuk filmpje! :D

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 08-02-2012 13:34

Dank jullie wel allemaal voor de complimenten ^_^ haha en sorry van de muziek bij het filmpje, ik kon niks anders degelijks vinden. Gezien mijn vriendin lekker op de achtergrond aan het tetteren was, klonk dit muziekje een stuk beter :lol:

@Rietje: dat kwam doordat ik een deksel probeerde te openen maar het deksel schoot terug waardoor mijn nagel dus mooi voor de helft eraf lag -_- Het is nu weer goed terug gegroeid maar leuk was anders.


Klein updateje, aangezien ik vandaag bij mijn opa en oma ben en eeeeeeeiiiindelijk de camera kan meenemen!! :mrgreen: Dus dan kan ik weer fatsoenlijke foto's maken en filmpjes!

Ik had een week geleden een microscoop besteld en na wat geklungel bij de post >_> had ik hem 2 dagen geleden toch kunnen ophalen. Bij thuiskomst doos open gemaakt, blijkt het een hele andere microscoop te zijn. Na het in mekaar zetten blijkt ook dat het occulair bovenop niet past vanwege een oneffenheid in de kijkbuis waar hij in moet...gevolg -> duw ik de occulair door dan bekras ik de gehele zijkant. Gelijk contact opgenomen met het bedrijf waar ik hem had besteld en die hadden schijnbaar de microscoop helemaal niet die op de website stond -___-'' dit model was het enige wat ze nog hadden...fijn..!

Nu kan ik de microscoop terug sturen, krijg ik de kosten vergoed en kan ik dus weer op zoek naar een ander bedrijf die deze levert. Ik heb er al één gevonden maar die 1 een tientje duurder en neemt momenteel geen orders aan omdat ze er al teveel hebben. Ze verkopen daarentegen wel dek en objectglaasjes dus daar ga ik hem zeker bestellen.

Met de vissen gaat alles goed, nitriet is weer weg net als het ammoniak (was ook maar 1 dag meetbaar). Bash heeft ons weer verbaasd..ze is weer 0,5cm gegroeid en dan niet haar staart maar haar lichaam o.o Ze is nu 14,5cm aan lichaam en 12cm staart. De hoogte is helaas nog steeds 11cm maar dat zal ook niet hoger worden. Goldy is nu 23cm in totaal, hij is 11cm lichaam en 12cm staart. De hoogte was nog steeds 9cm. Ik ben blij dat hij ook nog doorgroeit ^_^
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Gast

Bericht door Gast » 08-02-2012 18:48

Als ik de video zo bekijk is Bash ongeveer net zo groot als de twee jumbo's die ik in de vijver heb zwemmen. Ik zal in Maart eens kijken ( mits die sneeuw en ijs troep dan weg is! ) of ik wat fotos voor je kan maken :)

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 08-02-2012 19:05

Oh Bash, lekker is dit zeg. Wat voor een microscoop zoek je?

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 08-02-2012 20:09

@ Frost: Ik wist niet dat jij ook Jumbo's had?
Jumbo longtail is >24,1cm hè..?
Anders ben ik dit voorjaar wel benieuwd naar foto's met een indicatie van formaat :lol:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 08-02-2012 22:24

@Frost: Oeeh foto's graag zelfs!! =D Er zijn niet zo veel ryukins op het forum die zo groot zijn geworden en het is zeker leuk om zo'n grote te zien!

@Dino: Ik had de Euromex S-Serie besteld met lamp, maar ik kreeg iets wat op een simpelere versie van de Euromex XE.5615. Alleen de knoppen en het licht is anders, voor de rest klopt hij precies. Als het occulair paste had ik hem gewoon gehouden maar die past dus niet :s
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 08-02-2012 22:41

Waar blijven die foto's en die filmpjes? :lol: :D
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 09-02-2012 00:07

@Sanne: Hahaha ik wist het!! Morgen ga ik foto's trekken en zet ik ze hierop ^_^
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Rietje
Lid FGF
Berichten: 1832
Lid geworden op: 07-11-2011 15:34

Bericht door Rietje » 09-02-2012 15:02

Klinkt erg pijnlijk met die nagel enzo.. Enne Bash, nu ik ook eindelijk weer een update heb.. Ben ik ook wel heeeeeel erg benieuwd naar de jouwe! :D :D
Afbeelding

Plaats reactie