Fotoalbum van Bash

De foto-albums van diverse leden [leden]
Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 10-01-2012 12:21

he hoe gaat het daar? :) we horen zo weinig van jullie.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 10-01-2012 12:52

Zo weer even een update van onze kant ^_^ als eerste een dank je wel voor zsjonnie voor het plaatsen van de foto's! Bash gedroeg zich een stuk beter in zsjonnie's handen dus peluca en ik hebben hem al omgedoopt tot 'Goudvissen-Fluisteraar' :lol:

Hartelijk dank voor alle reacties ^_^ en om even wat vragen te beantwoorden:
@Olympus: Bash is niet lichter van kleur geworden maar ze wordt wel steeds meer wit. Op haar buik is ze grotendeels wit. Dit zal voornamelijk komen door een gebrek aan zonlicht.

@Brian: Bash hebben wij begin juli 2010 gekocht in de dierenwinkel en is nu 1 jaar en 5 maanden oud. Hou oud ze was voordat ze bij ons kwam weten we niet, wellicht 2-3maanden oud?

@Ferry: Haha als je dat nou over goldy zou zeggen dan zou ik zeggen ja, wellicht dat er wat van oranda in zit :P maar bij bash niet! Goldy heeft echt van die schattige wangetjes die wij erg leuk vinden maar een keurmeester absoluut niet ;)

@Biotek: Nee niks speciaals gedaan behalve meer water, meer waterverversen en beter voer. Nou qua gedrag zag je wel dat bash in Ryukin was. Ze heeft niet voor niks Bash ;)

@Ferry: De brede kop vinden wij juist erg mooi, en het is een 'Zij ' geen 'Hij' :P Getuige de ongeveer 40 keer afzetten(na de 40 ben ik gestopt met tellen) in 5 maanden tijd van haar xD Goldy had de grootste lol!

Met de vissen gaat het erg goed, ik ga alleen zoeken naar een ander stuk hout aangezien ze beiden zichzelf toch beschadigen aan het grote stuk hout in het midden. Vooral omdat Bash het er niet mee eens is dat Goldy ook eten krijgt :roll: Echt een Bitch is het af en toe! Als iemand nog een plek weet waar ik goed hout zou kunnen halen (van die dikke gladde stronken die in een boog lopen, wordt veel gebruikt bij discussen) dan hoor ik het graag.

Voor nu nog een filmpje van de 2 gekken toen ik de bak 2 weken geleden had schoongemaakt en het meeste van de dode alg had weggehaald. Let niet op de muziek ik vond niks anders :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=rqkOohQjvo8

Edit: @Sanne: Zal jou nog even pb'en, sorry voor de afwezigheid, we hebben er hier nogal wat kinders bij gekregen in de vorm van opvang hamsters dus die houden ons goed bezig. :lol:

Edit 2: Was even vergeten de maten van bash en goldy erbij te zetten! Bash is nu 26cm lang, 14cm lichaam en 12cm staart, 11cm hoog. Goldy is 22cm lang, 10 cm lichaam, 12 cm staart en 9cm hoog ^_^
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 10-01-2012 12:59

Leuke update Bash! Het aquarium ziet er al veel frisser uit :) maar alg vinden ze best leuk dus ik begrijp goed waarom jullie het laten staan.
Ik had ook eerst heel veel last van alg, maar om een of andere reden is alles verdwenen en heb ik nu enkel nog last van penseelalg.

Ik blijf wel helemaal verliefd op jullie 2 vissen. Prachtige dieren zijn het gewoon! Ik vind het wel grappig dat Goldy het mannetje is want hij is in tegenstelling tot Bash eleganter van vorm (ondanks zijn vergroeiingen). Bash daarentegen is echt zo een stoere lekker stevige vis :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 10-01-2012 13:12

Dankje! ^_^ en ja de alg vinden ze inderdaad best leuk, ik vind nog steeds overal de groene ontlasting door de bak heen :roll: De alg is niet meer terug gekomen sinds dat ik het heb weggehaald. Op sommige plaatsen zit het nog wel omdat ik daar niet goed bij kon.

Bij jou licht het er denk ik aan dat de planten goed groeien, die zorgen er dan weer voor dat er geen voedingstoffen overblijven voor de algen ^_^ de planten komen dus niks tekort.

Haha ja goldy zwemt erg elegant behalve tijdens de paartijd dan kan hij er ook wat van! Hij heeft er al voorgezorgd dat bash een schub verloor omdat hij haar zo hard tegen het hout aan duwde dat ze bleef hangen :roll: Bash is gewoon..een tank haha meer kan ik er niet van maken:lol:
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 10-01-2012 13:13

:shock: Wat een joekel Bash! Dat is echt een hele mooie vis je mag er fier op zijn! :)

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 10-01-2012 13:15

@Evelien: Dankje! ^_^ We zijn ook zeker trots op onze Bash en Goldy ook natuurlijk en hopelijk blijven ze nog lang bij ons!
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

martijn260176
Lid FGF
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-11-2011 21:11

Bericht door martijn260176 » 10-01-2012 13:44

Mooie vissen zeg. Ik hoop ooit ook eigenaar te mogen zijn van een paar van mooie vissen.
Wie een kuil graaft voor een ander, heeft zijn eigen vijver al af.

mirasja
Lid FGF
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2011 17:24

Bericht door mirasja » 10-01-2012 19:32

Wat zijn het toch prachtige vissen.
Groetjes
Mirasja

Mijn sluiers in een 1.50 bak


Hoe komt het toch dat ik allemaal bekende tegen kom!

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 10-01-2012 19:40

Hahaha :lol:
Ik ga maar een tv-show beginnen, dan verdien ik er misschien nog wat aan xD
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Rietje
Lid FGF
Berichten: 1832
Lid geworden op: 07-11-2011 15:34

Bericht door Rietje » 10-01-2012 20:41

Btje Cesar Milan achtig?:P Tssss be dominant? :D hahaha (off-topic weer he) Pijnlijk van je nagel trouwens, hoe heb je dat gedaan helemaal?
Afbeelding

Plaats reactie