Fotoalbum van Bash

De foto-albums van diverse leden [leden]
Plaats reactie
Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 06-02-2013 15:22

Past dat allemaal op 14m2? Als ik op kamers ga moeten jullie me dan helpen me inrichten denk ik :lol:

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 06-02-2013 15:40

@Ute: hahahaha XD Ja hoor dat past en dat was nog niet alles wat er stond ;) hehe is goed!
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Phayle
Lid FGF
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2013 15:25

Bericht door Phayle » 06-02-2013 16:04

@ Jones: Stel je voor, wij krijgen straks te horen dat Bash een lang, gelukkig en gezond leven kan leiden maar dan alleen in een bak van 2meter bij 1.40 bij 70 cm hoog, een kleinere maat zou gewoon echt niet meer voldoende zijn. Dan is het eerste wat wij doen naar de Ikea rijden, een tweepersoons hoogslaper kopen en ons huidige bed afbreken en in de kelder zetten, zodat we voor Bash een speciaalbak onder het bed kwijt kunnen.
Het is maar een voorbeeld van hoeveel moeite wij voor onze beestjes willen doen ;)

Ik vind het overigens echt heel cool dat je bij mensen die "geen plek hebben" aan ons studentenkamertje denkt :D Ik zal je een keer een plattegrond uittekenen ofzo ^^
"She dances, she sings. She entertains you, whatever you want. The rest is shadows. The rest is secret."

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 06-02-2013 16:23

dat is wel een heel cool waterbed dan. ^^

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 06-02-2013 16:40

hehe zeg dat! Krijgen we dadelijk nog foto's van mij en mijn vriendin in een wetsuit in zo'n bak xD ik zie het al helemaal gaan joh!
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Gast

Bericht door Gast » 06-02-2013 19:04

Het doet me altijd goed om te lezen dat anderen ook zo gek met hun beestjes zijn. Ben ik in ieder geval niet de enige lijpo ;). Als je een beestje in huis neemt moet je er goed voor zorgen, ongeacht wat voor beestje het is. Er valt overal wel een mouw aan te passen. Zo ben ik bijna alle mobiliteit in mijn rechterarm verloren, maar dat houdt me niet tegen hoor. Met tuinslangen, pompjes, lange pincetten en een lieve vriend die ik altijd om hulp kan vragen kom je een heel eind :).

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 06-02-2013 19:11

Jones schreef:Het doet me altijd goed om te lezen dat anderen ook zo gek met hun beestjes zijn. Ben ik in ieder geval niet de enige lijpo ;). Als je een beestje in huis neemt moet je er goed voor zorgen, ongeacht wat voor beestje het is. Er valt overal wel een mouw aan te passen. Zo ben ik bijna alle mobiliteit in mijn rechterarm verloren, maar dat houdt me niet tegen hoor. Met tuinslangen, pompjes, lange pincetten en een lieve vriend die ik altijd om hulp kan vragen kom je een heel eind :).
Dat vind ik wel knap van je hoor Jones :) Wat is er dan met je arm gebeurd als ik vragen mag? :o

Gast

Bericht door Gast » 06-02-2013 19:34

Toen ik 14 was ging ik snowboarden. Sleutelbeen gebroken. Was verkeerd aangegroeid. Inmiddels 3x geopereerd en na iedere operatie werd het erger. Er is een hoop aangemodderd door mijn artsen, fysio's en de overheid (i.v.m. uitkering. Ze dwongen mij 3 maanden na een operatie om te gaan werken, toen is m'n sleutelbeen weer gebroken, maar deze keer op een schroefgat. Ik slikte opiaten om dat werk vol te kunnen houden, ondertussen op controle in het ziekenhuis incl. röntgen. Niets aan de hand. 3 maanden later weer op controle. Bleek dat 3 maanden daarvoor op de foto al te zien was dat het gebroken was en ik dus al 3 maanden werkte met een gebroken sleutelbeen. M'n arts had vast een wild feestje gehad de dag van tevoren). Fout op fout op fout. Nu heb ik een gigantische plaat met bijbehorend litteken bij m'n sleutelbeen (thank God voor coltruien) en zenuwpijn, maar daar is niets meer aan te doen. Verder zitten de spieren in m'n schouder niet goed meer. M'n onderarm kan ik nog optillen, maar m'n bovenarm nauwelijks. Dat de beweging er niet meer in zit vind ik niet zo erg, maar de zenuwpijn is om gek van te worden. Gelukkig houdt de overheid me nu met rust. Vast omdat ze weten dat ze gigantisch geblunderd hebben.

(Sorry voor de topicvervuiling, Bash)

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 06-02-2013 20:42

Bash schreef:In sommige gevallen is het daadwerkelijk zo dat er geen plaats is of dat een grotere bak gewoon niet mag (van huisbaas bijvoorbeeld). Maar negen van de tien keer is het wat jij zegt. We hebben helaas geen foto's van die kamer. Zsjonnie is er wel getuigen van geweest xD
Er was een looppad.. :lol:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Goud
Lid FGF
Berichten: 655
Lid geworden op: 26-01-2012 19:50

Bericht door Goud » 06-02-2013 20:51

ZSjonnie schreef:
Bash schreef:In sommige gevallen is het daadwerkelijk zo dat er geen plaats is of dat een grotere bak gewoon niet mag (van huisbaas bijvoorbeeld). Maar negen van de tien keer is het wat jij zegt. We hebben helaas geen foto's van die kamer. Zsjonnie is er wel getuigen van geweest xD
Er was een looppad.. :lol:
:D

Heel veel sterkte bij de arts iig.

Plaats reactie