Fotoalbum michelle

De foto-albums van diverse leden [leden]
Plaats reactie
YvetteJ
Lid FGF
Berichten: 432
Lid geworden op: 26-09-2016 15:55

Bericht door YvetteJ » 17-04-2017 16:00

Wat leuk dat ie erbij zit nu, je ziet hem nog amper zitten!!

Hoe bedoel je je hele bak vol wormen Louise? Zie je die zitten??
Groetjes Yvette

wil
Lid FGF
Berichten: 724
Lid geworden op: 27-06-2016 17:18

Bericht door wil » 17-04-2017 16:11

En of ze die ziet kijk maar in het topic van louise

YvetteJ
Lid FGF
Berichten: 432
Lid geworden op: 26-09-2016 15:55

Bericht door YvetteJ » 17-04-2017 16:24

Nou idd :shock: :shock: Ik kreeg eerst maar 3 nieuwe berichtjes te zien maar heb nu ineens een hele lijst, ff bijlezen!
Groetjes Yvette

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 17-04-2017 23:15

YvetteJ schreef:Wat leuk dat ie erbij zit nu, je ziet hem nog amper zitten!!

Hoe bedoel je je hele bak vol wormen Louise? Zie je die zitten??
Hoi Yvette, alleerst wat ben ik blij dat het bij jou de betere hand gaat. Gelukkig.

Ja die wormen het is echt een drama, zo gor,echt waar, ik heb gisteren mijn pomp open gemaakt en je wilt niet weten wat erin zat. Allemaal donkerbruine ( dood) soort van spikkeltjes. Ik heb alle mandjes media en filter twee keer in de Halamid uitgespoeld. Zo goed als ik kon, alles geborsteld. Dan is alles van de eerste week er zoveel mogelijk uit. Het kan maar weg zijn. Ik heb een externe grindstofzuiger ooit eens gekocht die doet nu dienst om alle wiite spikkeltjes op de bodem zoveel mogelijk weg te zuigen. En ik heb weer Halamid in het aquariumwater gedaan. En laat het weer een week suderen op hoge temperatuur. Maar het is water naar de zee dragen. Ik zag daarstraks weer een hoopje op de ruit kronkelen. Ik kan wel janken.

Ik was verleden week weer naar Dino geweest omdat ze steeds tegen de bodem aan knalde en heel schrikachtig waren. Nou gelukkig maar, ze hadden huidwormen, zelfs op de microscoop waren het joekels. Dus ik een sterker medicijn gebruikt. Nu had ik die hele week wel een witte wazige dons op de ruiten geconstateerd maar ik dacht dat zal wel alg zijn of zoiets vanwege. Het vele waterverversen. Ik Cypricil erin gedaan en s'avonds zie ik ineens op mijne Anubis allemaal witte dingen en ik kijk verder zie ik verdomme allemaal wormpjes bewegen op de ruit. Het viel toen nog wel mee. Maar een paar dagen later zag je ze door de hele bak zweven het leek Wel een tover( bol) aquarium. Toen heb ik ze er meteen uitgehaald en in bad gedaan.

Omdat ik niet wist met wat voor soort ik te maken had heb ik een paar potjes meegenomen naar DINO later in de week. Maar hij heeft ze niet bekeken onder de microscoop. Hij zegt ze zijn zo groot dan schrik je helemaal. Dus of het nou nematoden zijn of flagelaten. Het si beide niet goed en wordt nog steeds erg onderschat. Ik begrijp echt niet hoe ik er aan kom?

Ik had natuurlijk alle soorten medicijnen die ik had eringefikkerd ( want ik dacht dit filtermateriaal is toch al naar de klote wat de fuck) maar het blijkt dat het dan juist tegenwerkt. Nu nog een week in de Halamed dan filteren over kool en dan Levamicil twee tot drie weken behandelen. Erg zo niet leuk. Want ik heb onstabiel bad water en ik moet na al die weken ook nog eens een heel nieuw aquarium herstarten.

En dan moet ik ook nog kijken of PiPi en Vlekkie nu vrij zijn van die huidwormen. Maar ik heb nu smetvrees. Wat als die beesten ook overleven op droge ondergrond misschien blijft het op mijn.handen zitten. Zelfs als ze een speldenprik groot zijn kunnen ze na vijf jaar weer uitgroeien ik heb gewoon schrale handen van het wassen.
JA ECHT KUT,......
:x

wil
Lid FGF
Berichten: 724
Lid geworden op: 27-06-2016 17:18

Bericht door wil » 18-04-2017 07:48

Hoi louise
Gebruik dan aquariumhandschoenen voor je handen dan blijft je huod onbesmet
Vervelend dat je weer zo.n ellende hebt zeg

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 18-04-2017 17:26

Wegwezen jij dit is mijn hoek.

Afbeelding

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 18-04-2017 17:28

Afbeelding

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 18-04-2017 18:26

Oh je ziet hem echt zijn hoekkie verdedigen wat een grappig beest. :lol:

YvetteJ
Lid FGF
Berichten: 432
Lid geworden op: 26-09-2016 15:55

Bericht door YvetteJ » 19-04-2017 08:01

Jezus Louise, wat een verhaal. Als je filter toch al naar de kl*te is kun je dan niet beter je bak echt leeg halen, schrobben met schoonmaakmiddel, nieuw filtermedium en dan opnieuw beginnen, zou dat niet sneller gaan?
Hoe dan ook, waardeloos.

Maar weer on topic, sorry voor het vervuilen van je album Michelle. Die kleine is echt een dotje! Wat een verschil zo met die andere, echt grappig!
Groetjes Yvette

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 19-04-2017 21:27

Vandaag heeft stuiter de stoute vinnen aangetrokken en is volwassen geworden. Hij trekt nu ook baantjes met de andere.

Afbeelding

Plaats reactie