Fotoalbum michelle

De foto-albums van diverse leden [leden]
michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 14-10-2018 16:27

Yoshi schreef:Die foto is wel heel extreem. Wie weet valt het mee en zeker bij de lfs variant zal het meevallen.
Dat een pearl een langzaam log viske is dat denken er wel mee, maar zie maar eens hoe adhd ze zijn.

Je hebt er een mooie vis een gezwel geval bij hahahaha
He,He, geen LFS visje he. Zijn geimporteerd uit israel en van een koidealer. Dus wellicht geen crown maar een keppeltje :lol: :P Maakt ook verder niet uit, mijn enige over gebleven vissen zijn LFS vissen en ik vind ze prachtig. Zonder gezwellen was beter maar ja ik kan ook niet alles hebben.

Weet trouwens ook niet waar de LFS visjes vandaan komen. Uit welk land?

Dat ik de oranda kocht twijfelde ik ook al inzake de wen maar bedacht het zal allemaal wel meevallen. Na wen trimmen zaten die ogen met 14 dagen weer dicht. Door al dat wen trimmen wat ik al telkens uitstelde is hij toch dood gegaan. Dus het valt niet altijd mee.

Ik heb een pearl gehad. Die droeg de naam stuiter. Was echt een ADHD gevalletje. Stuiterde de hele dag rond. Ik vond nu juist het spitse kopje op z on ping pong ball zo leuk en dus een rare ballon op dat kopje doet afbreuk in mijn ogen.

Thanks Wil.

wil
Lid FGF
Berichten: 724
Lid geworden op: 27-06-2016 17:18

Bericht door wil » 14-10-2018 16:55

Als het maar leuk is en we plezier hebben met de vissen ik zoek ook nog een mooi koppeltje oranda,s maar vind niet wat ik zoek voor mij geen full moon oranda,s meer heb liver de fewone soort

wil
Lid FGF
Berichten: 724
Lid geworden op: 27-06-2016 17:18

Bericht door wil » 14-10-2018 16:56

wil schreef:Als het maar leuk is en we plezier hebben met de vissen ik zoek ook nog een mooi koppeltje oranda,s maar vind niet wat ik zoek voor mij geen full moon oranda,s meer heb liver de gewone soort

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 14-10-2018 17:12

Zie dat je nog de dubbel post aandoening heb :wink: Ik mis wel de fotos van de full moon orandas van jou. Ik was en ben toch erg benieuwd. Waarom niet meer de full moon variant.

Yoshi
Beheer
Berichten: 648
Lid geworden op: 25-02-2018 11:20

Bericht door Yoshi » 14-10-2018 18:45

Niets ten slechte van lfs vissen, dit zijn ook goede sterke vissen maar deze zijn niet doorgekweekt. Vandaar dat je niet een bobbel zo groot als de vis zelf kan verwachten.
De meeste lfs vissen komen idd uit Israel en uit Romanië, de tweede zijn van wat ik heb gezien van mindere kwaliteit.

Mooie vissen komen uit Israel evenals mooie namen zoals Benjamin😬

Casey
Lid FGF
Berichten: 56
Lid geworden op: 03-07-2018 20:49

Bericht door Casey » 14-10-2018 23:08

Mooie vissen hoor !

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 28-10-2018 11:11

Update. De twee over gebleven doen het goed. Ik denk dat het beide mannetjes zijn gezien ze allebei achter de dikke buikjes aan gaan. De pearl is wat snuggerder dan de ranchu. Die jaagt ook al op de volwassen dikke buikjes.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yoshi
Beheer
Berichten: 648
Lid geworden op: 25-02-2018 11:20

Bericht door Yoshi » 28-10-2018 15:51

Ze zijn prachtig Michelle, en als ik zo kijk naar die crown-pearl dan krijgt die niet zo’n lulhoofd.
Het is een prachtige pearl met erg mooie tekening, de ranchu ook prachtige vis.

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 28-10-2018 23:14

Ik heb me inmiddels geschikt in het feit dat ik een lulhoofd, zakko kop of hoe hij gaat heten heb. Het is een heel leuk, actief visje. . Qua gedrag is hij amusanter dan lullo de ranchu maar ook die is vertederend. De ranchu is wat ingetogener dan de pearl maar door de pearl zie je de ranchu achter hem aangaan. Het is echt z on leuk gezicht 2 van die dartels tussen die ouwe hap die alleen maar eten en tukkies doen. In het begin zag je de ouwe hap even met een vin slaan en weg waren de ukkies maar daar komen ze nu niet meer mee weg…………. Moortje slaat soms zijn borstvinnen voor zijn ogen… ik was de man hier maar ik word gek ………….

De ranchu is echt een slobber. ligt veel tussen de drijfplantjes te smakken. De pearl is echt onbevreesd en onbeschaamd. heb nog geen namen dat moet nog komen.

Yoshi
Beheer
Berichten: 648
Lid geworden op: 25-02-2018 11:20

Bericht door Yoshi » 01-11-2018 22:00

Ik weet ook niet waarom men altijd zegt dat een pearl langzaam en timide is, ze zijn tja een soort van Obelixjes.

Plaats reactie