Fotoalbum michelle

De foto-albums van diverse leden [leden]
michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 25-11-2018 18:12

Nog even de update

Adolfje.

Afbeelding

Afbeelding

Aquarium is weer kaal. Alles eruit ivm karperluis toestanden. Steentje zodat adolfje kan rusten ivm stroming


Afbeelding

Afbeelding


Dino zijn aankomende klusje


Afbeelding

Afbeelding

Dit word mijn nieuwe bewoner. Zal denk ook niet naar het vivarium mogen ivm kleur. Weet niet of het genetisch is gemanipuleerd maar ik vind hem prachtig. Als goed is heeft dino hem gereserveerd voor mij.


Afbeelding

Yoshi
Beheer
Berichten: 648
Lid geworden op: 25-02-2018 11:20

Bericht door Yoshi » 25-11-2018 19:20

Nee hoor hij is zo geboren met deze kleur ontwikkeling het is geen calico maar heet kirin.

maggieme
Lid FGF
Berichten: 51
Lid geworden op: 18-09-2018 15:59

Bericht door maggieme » 25-11-2018 20:19

Dat is zeker een mooie vis.
Aparte kleuren niet vaak gezien in het echt. :D

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 25-11-2018 21:05

Yoshi daar heb ik wat aan Kirin...………. Dino stuurt me allemaal gevlekte daar zit niets voor me tussen. Zijn wel mooi maar niet wat ik bedoel. Had ook ooit hier dat bling bling roze visje foto geplaatst maar kan hem niet vinden. Vond ik ook zo mooi. Die van casey vind ik ook erg mooi die dikkop. wat is dat voor kleur naam? Met echt van die zebra strepen dikke strepen zonder vlekken ook mooi. ook speciale naam? Dan kan dino video sturen met wat ik bedoel want dino snapt denk ik niet wat ik bedoel.

Yoshi
Beheer
Berichten: 648
Lid geworden op: 25-02-2018 11:20

Bericht door Yoshi » 25-11-2018 21:23

Google eens op kirin ryukin of zebra ryukin dan zie je de diverse die er zijn.
Nog makkelijker is op Dino’s facebook te kijken hij heeft erg veel verschillende ryukin geplaatst van zebra, tot calico, tot kirin, tot shorttail tot demekin tot scale-less foto’s en film. Hij heeft echt heel veel nieuw en ik denk dat het dan wat makkelijker is om te laten zien wat je bedoeld, ahhum maar als je dat allemaal ziet dan wil je ze allemaal.

Ik heb hem vervloekt met wat ie post op FB, maar ik zit vol met de ryukin en hoe graag ik ook wil er kan niks bij. Als het kon dan had ik het volgestouwd als sardientjes hahaha.

Maak anders gewoon een FB aan alleen om ff die vissen van Dino te zien, en als je er een hebt gewoon alleen om te kijken zonder dat je daar reageerd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Yoshi
Beheer
Berichten: 648
Lid geworden op: 25-02-2018 11:20

Bericht door Yoshi » 25-11-2018 21:33

Nog een idee, vraag hem om met facetime te showen en langs bakken met ryukin te gaan.

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 25-11-2018 21:53

Ik heb net de face book pagina bekeken maar ik zie niet wat jij wel zie. Ik zie wasmanden met visjes en wat joekels in de hand maar die jij nu net plaats die in de hand zie ik ook niet op face book. Die blauwe zie ik ook niet. Stond op me ipad omdat jij die had verstuurd.

Ik weet niet hoe ik moet uitleggen. Ik hou van duidelijke kleuren. niet door elkaar heen. Die onderste foto van net kan er mee door maar die kraalogen verschrikkelijk. Dino heeft video gestuurd van ruykin maar allemaal fletse kleren door elkaar heen. Vind ik niet mooi. Ik bedoel meer zoiets als kleurvlakken ofzo. net als die blauwe. die is blauw met een rood vlak. Je hebt ook van de hele mooie ruykin met wit en oranje vlakken. Niet teveel wit en niet teveel oranje en niet door elkaar lopend en allerlei spikkels.

Pff zo moeilijk.

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 25-11-2018 22:01


Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 25-11-2018 22:12

WoW! Michelle die tumor is wel groter geworden zeg bizar! Adolfje is te schattig hoe grappig is dat. Ik vind die vis waanzinnig mooi ik heb ook nog nooit zulke kleuren gezien ik hoop dat Je hem krijgt. Weet je al of tumortje geholpen wordt?

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 29-11-2018 10:29

Ja die tumor groeit steeds groter. Er zitten nu een soort van doorzichtige ballonnetjes op. Zover ik kan beoordelen heeft hij er geen last van want zwemt en eet goed. Maar het is geen gezicht en als hij steeds groter word dan word het toch wel zwaar. De tumor groeit niet groter op de vis maar als een soort van paddenstoel. Het steeltje zeg maar op de vis. De paddenstoel zelf groeit.

Heb gister dino nog geapt en hij gaat het weg halen. Zijn vissen koerier komt mijn nieuwe vissen brengen en neemt dan tumor kneus Scarvie as. mee terug naar dino en na de operatie brengt hij deze weer thuis. Moeten nog even een concrete datum af spreken voor dit gedoe. Dino moet ook tijd hebben om de operatie uit te voeren.

De nieuwelingen word dan de blauwe en nog 1 maar daar ben ik nog niet uit. Dino heeft net een lading nieuwe vissen binnen dus druk. Hij gaat me nog meer beelden zenden zodat ik er eentje uit kan zoeken. Dat valt niet mee want ik heb nogal wat noten op mijn zang :wink: :P

Maar heb ook geen haast. Laat eerst de nieuwe vissen maar even op adem komen bij dino. Die hebben een lange reis achter de rug.

Word weer een hele toestand want moet quarantaine oplossingen bedenken en klaar maken. 2 nieuwe vissen en een verzorgingshuis voor scarvie. Die wil ik ook even apart gaan houden want ik zal als hij terug komt toch de wond moeten verzorgen en hij is nogal moeilijk qua gedrag en als ik hem telkens uit het grote aquarium moet zien te vangen word dat telkens z on gedoe. Moet ook even praktisch zijn ivm verversen. gelukkig heb ik in december niet zo druk en 2 weken vakantie dus dat komt mooi uit. Dan full time vis verzorger :? :roll:

Plaats reactie