Fotoalbum Michel1968 - Frog Head

De foto-albums van diverse leden [leden]
Michel1968
Lid FGF
Berichten: 974
Lid geworden op: 09-06-2015 21:25

Bericht door Michel1968 » 04-05-2018 21:39

Visje schreef:Hoi Michel.

Jouw frog head zwemt nu bij mij rond. Ik was vanmorgen bij Dino en het was liefde op het eerste gezicht! Helemaal toen ik jouw verhaal erbij hoorde! 😂.

Ik ben al een hele tijd lid, maar niet meer zo actief op dit forum. Maar wilde je dit toch even laten weten.

Groetjes van Marianne (Visje)

Hoi Marianne,

Fijn om te horen dat ze goed terecht is gekomen. Nu hopen dat ze jou niet op de zenuwen gaat werken zoals ze dat bij mij wel wist te doen. Los van dat heb je, IMHO, een erg leuke vis te pakken. Niet alleen qua soort - meer obscuur zul je het waarschijnlijk in Europa niet vinden - maar vooral qua gedrag (los van het staren). Misschien heb je al gezien dat ze erg blij kan zijn als er iemand in de buurt van de bak komt. Hier begon ze altijd een soort van 'salto's onder water' te maken.

Pas op met voer, is nogal een veelvraat en ze houdt van stevig vers water!

Michel1968
Lid FGF
Berichten: 974
Lid geworden op: 09-06-2015 21:25

Bericht door Michel1968 » 04-05-2018 21:43

wil schreef:Ik had er zaterdag ook om gevraagd maar dino was er niet en de vrouw wist het niet ik zag de vis ook niet maar top dat er een nieuwe plekje is
Ai, da's jammer Wil.

Maar ja, ik vind het altijd zo schraal overkomen om je vis aan te bieden in het vraag/aanbod hoekje. Dan is de gang naar Dino wat mij betreft iets prettiger, omdat hij, zeker met de Frog Head, met extra informatie over de vis een juiste nieuwe eigenaar naast kan zetten...

Maaaarrrrrrr.... jij zult nu dik in de Oranda's moeten zitten... Waren er een paar naar je zin?

Michel1968
Lid FGF
Berichten: 974
Lid geworden op: 09-06-2015 21:25

Bericht door Michel1968 » 04-05-2018 21:44

michelle schreef:misschien wilde ze wel dat je haar even de hoeken in beukte........
ZEG!!!1! :P

wil
Lid FGF
Berichten: 724
Lid geworden op: 27-06-2016 17:18

Bericht door wil » 05-05-2018 09:21

Hoi michel
Ik ging ook voor de tai oranda,s maar die waren verkocht allemaal en dino was er niet die was niet lekker en naar de dokterspost dus mijn timing was ook weer niet goed
Ben nog steeds op zoek naar een mooi mannetje,s oranda de dames hebben last van de eieren merk ik
Anders haal ik er 1 bij mijn pa uit de bak
Ik streef naar 1 mooi setje maar is nog niet gelukt helaas
En de froghead ja die trok enorm mijn aandacht ondanks dat het een dametje was maar ik en mijn vader vonden het een geweldige vis en ondanks dat ik een rasechte fan ben van de oranda had ik deze er zeker bij genomen ik hou namelijk wel van het staren

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 05-05-2018 09:32

Michel1968 schreef:
wil schreef:Ik had er zaterdag ook om gevraagd maar dino was er niet en de vrouw wist het niet ik zag de vis ook niet maar top dat er een nieuwe plekje is
Ai, da's jammer Wil.

Maar ja, ik vind het altijd zo schraal overkomen om je vis aan te bieden in het vraag/aanbod hoekje. Dan is de gang naar Dino wat mij betreft iets prettiger, omdat hij, zeker met de Frog Head, met extra informatie over de vis een juiste nieuwe eigenaar naast kan zetten...

Maaaarrrrrrr.... jij zult nu dik in de Oranda's moeten zitten... Waren er een paar naar je zin?
Dat is zeker jammer Wil.

Verleden jaar ofzo had je ook nog z on mooie ranchu aangeboden. Toen had ik niet genoeg ruimte heb ik toen ook over zitten dubben. Maar die is toen ook via Dino weer goed terecht gekomen. Toch fijn om te weten dat ze een goed huisje hebben.

Plaats reactie