Fotoalbum van Mirasja

De foto-albums van diverse leden [leden]
Visje
Lid FGF
Berichten: 2913
Lid geworden op: 19-01-2012 21:35

Bericht door Visje » 15-04-2012 21:33

Jammer van Peppie, maar zoals je zelf ook al zei zat het er al aan te komen... Idd is het nooit leuk. Sterkte ermee.

De andere vissen zien er prachtig uit. Goudje blijft mijn favoriet! Leuk visje ook, je eigen kweekje, ben heel benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen.

Pat
Lid FGF
Berichten: 2721
Lid geworden op: 27-10-2011 00:00

Bericht door Pat » 09-06-2012 11:38

Hoe gaat het met je vissen en je eigen kweekje Blub is hij al van kleur veranderd?

mirasja
Lid FGF
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2011 17:24

Bericht door mirasja » 08-07-2012 14:46

Het is al weer een tijd geleden dat ik een update heb geplaatst. De reden hiervoor is, dat mijn bak recht tegenover een groot raam staat, en dan is het dus moeilijk foto’s nemen, zonder spiegeling.
Vandaag toch even 2 foto’s, 1 van het leeglopen voor de verversing van de bak en een totaaltje.
Zodra het s `avonds weer wat eerder donker is, dan ga ik weer een volledige update maken en plaatsen.

Met de vissen gaat het in ieder geval hartstikke goed en m’n eigen kweekje is al flink aan de maat.

Hieronder de foto’s:

Leeglopen voor de schoonmaak
Afbeelding

Weer schoon en gevuld
Afbeelding

Zoals jullie kunnen zien is "kleine Blub"(eigen kweekje) niet echt klein meer, maar een flinke vis geworden. Hij/zij doet het hartstikke goed. Helaas heb ik het geslacht nog niet kunnen ontdekken. Blub is nu bijna 7 maanden.

Niet veel, maar uit een goed hart zeggen we dan altijd.

Ik hoop snel weer een volledige update van alle vissen te laten zien.
Groetjes
Mirasja

Mijn sluiers in een 1.50 bak


Hoe komt het toch dat ik allemaal bekende tegen kom!

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 08-07-2012 15:12

Leuke foto's! Ik ben benieuwd naar close-up's van de visssen!
Die laatste foto is leuk, een treintje vissen en dan moby die je aanstaart. :wink:

vissengek12
Moderator
Berichten: 3195
Lid geworden op: 23-10-2011 00:25

Bericht door vissengek12 » 08-07-2012 15:22

Die is echt goed gegroeid! :shock:

Ukkie is ook echt super kwa bouw :)

Pat
Lid FGF
Berichten: 2721
Lid geworden op: 27-10-2011 00:00

Bericht door Pat » 09-07-2012 00:21

Ah leuk gelukkig weer een keer foto's :D

Blub is inderdaad zeker niet 'kleine' Blub meer die is flink gegroeid zeg.
Fijn om ook de mooie Friemel weer eens te zien. Je vissen zien er echt allemaal
erg goed uit en ook je water heerlijk helder.

Wacht met plezier de volledige update van je af.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 09-07-2012 07:38

Zo te zien doen ze het allemaal goed :)
Je babyvis is al vrij groot geworden!
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Visje
Lid FGF
Berichten: 2913
Lid geworden op: 19-01-2012 21:35

Bericht door Visje » 09-07-2012 22:24

Leuk! Weer een update :D ! Ik vind Blub echt heel mooi geworden. Dat bronze kleurtje vind ik prachtig! Ik ben benieuwd of hij zo blijft. Mijn parelschubje Sterretje had ook die kleur toen ik haar kocht, maar inmiddels is ze helemaal oranje (met een zwarte streep nog langs de staart, maar ik vermoed dat die ook zal gaan verdwijnen).

Erg leuk!

Pat
Lid FGF
Berichten: 2721
Lid geworden op: 27-10-2011 00:00

Bericht door Pat » 16-08-2012 18:48

Eh Mirasja mogen we weer eens een update met ook mooie close-up foto's van je vissen....please :D
Hoe is Blub nu van kleur? Nog steeds brons of gaat hij/zij al wat verkleuren?

mirasja
Lid FGF
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2011 17:24

Bericht door mirasja » 19-08-2012 16:57

Inmiddels ben ik een week terug van vakantie en hier dus een kleine update.
Helaas is in de eerste week van onze vakantie “Krulletje” gaan hemelen. Uit haar wen kwamen diverse witte slierten die een beetje uitwaaierde als watten. Na 2 dagen kwam dit ook uit haar lijfje en daar kwam dus ook bloed mee.
Gelukkig, zover als ik nu kan zien, hebben de andere vissen nergens last van.
Na de vakantie zag de bak er verschrikkelijk uit. Ik ben 3 weken op vakantie geweest, dus dat is best een flinke tijd en in die periode is er dus geen waterverversing geweest. De vissen kregen om de dag voer wat in potjes klaar stond en iedere dag een beetje uit de voeder automaat, dus overvoeren was niet aan de orde. De bak had heel veel alg en de planten waren allemaal aangevreten.

Afbeelding

Gelukkig zagen de vissen er goed uit. Uiteraard heb ik de bak direct een grondige schoonmaakbeurt en een flinke water verversing gegeven.
M’n eigen kweekje (Blub) doet het ook nog steeds erg goed. Zij heeft nog steeds dezelfde kleur, dus het is nog even afwachten of zij daadwerkelijk oranje gaat worden. Zij groeit in ieder geval nog steeds goed en is dan ook echt geen klein visje meer.
De bak is nu erg kaal, door de aangevreten plantjes, maar dat vind ik niet erg. Zodra ik de bak weer toonbaar heb, dus met planten, zal ik proberen weer een leuke update te plaatsen.
Tot die tijd moeten jullie dus nog even geduld hebben.
Groetjes
Mirasja

Mijn sluiers in een 1.50 bak


Hoe komt het toch dat ik allemaal bekende tegen kom!

Plaats reactie