vijver van vijvervis!

De foto-albums van diverse leden [leden]
Visje
Lid FGF
Berichten: 2913
Lid geworden op: 19-01-2012 21:35

Bericht door Visje » 01-03-2012 12:25

Ik vind dat beeldje in het midden ook wel grappig :D . Nu met het goede formaat foto's kun je echt pas goed zien hoe mooi je vijver is! Echt een lust voor het oog! Heb je hem helemaal zelf aangelegd?

(Ah, 'k zou willen dat ik ook genoeg ruimte had voor een vijver... zwijmel)

Gast

Bericht door Gast » 01-03-2012 14:04

Ik vind het op zich een nette tuin, maar het zou voor mij TE strak en koud zijn. En ik vind hem vrij kleurloos daardoor. Maar misschien ziet ie er in de zomer wel heel anders uit, dus daar kan ik niet echt over oordelen. Ik vind die vijver trouwens wel heel apart, die lange lijnen erin. Ik zou het wel iets dieper maken ook, en ja, ik zou als de doods zijn voor reigers.. :lol:

Ferry
Lid FGF
Berichten: 1671
Lid geworden op: 25-10-2011 15:45

Bericht door Ferry » 01-03-2012 15:34

Mooie strakke vijver!

Vijvervis
Lid FGF
Berichten: 16
Lid geworden op: 27-02-2012 20:30

Bericht door Vijvervis » 01-03-2012 16:54

hallo, ten eerste bedankt dat je de foto's hebt verkleint, de tuin lijkt vanaf deze kant erg kil maar het valt mee we hebben ook nog een grote lounchbank en meerdere kleine fonteintjes aan de zijkant.

In de zomer geeft het mos hele kleine bloemmetjes af, het mos moet als een soort gras dienen en is naar verwachting deze zomer helemaal dicht..
Er zit hoornkruid(als ik het goed heb) in glanzend fontijnkruid en een aantalsoorten waar ik de naam niet van ken :p ik zou de vijver graag dieper maken maar aangezien het aardig wat geld kost om een nieuwe 3d zak te laten maken willen mijn ouders dit niet... :( de rand van de vijver bestaat uit zijn geheel uit rvs ook zijn tussen het looppad en alle borders/planten kleine rvs afscheidingen. De tuin/vijver is niet zelf aangelegd, de plannen voor de vijver zo heb ik gemaakt, echter heeft de tuinman die de tuin heeft aangelegt toch niet de diepte gedaan die ik wou, had de vijver liever 1.20 diep gehad :oops:

Allebei de telescopen hebben een beetje kopgroei, ik vind dit zelf erg mooi :D

groetjes!

Plaats reactie