Inzendingen Foto Challenge juni-2012

Maandelijkse prijsfotowedstrijd [leden]

<br/>

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Inzendingen Foto Challenge juni-2012

Bericht door Evelien » 04-05-2012 19:52

Vanaf vandaag kunnen jullie een foto inzenden voor de maand juni.
De foto’s worden in dit topic geplaatst.
Jullie krijgen tijd tot en met donderdag 31 mei om deze in te zenden.

Het thema luidt als volgt:
"Top view" Neem een leuke foto van je vis(sen) van bovenaf, hiervoor mogen de vissen niet in een andere bak gedaan worden.

De spelregels:

- elke deelnemer mag 1 foto per maand inzenden in het daarvoor bestemde topic
- op een foto kunnen meerdere vissen afgebeeld staan
- zend een foto in van je eigen vissen, gebruik geen foto van het internet
- om iedereen de kans te geven vragen wij om geen foto's te gebruiken die reeds op het forum geplaatst zijn
- een foto mag geen 2x gebruikt worden
- een foto kan ingezonden worden tot en met de aangegeven deadline (in dit geval 31 mei)
- foto’s die bewerkt zijn worden gediskwalificeerd

Hoe verloopt de stemming?

Nadat de deadline is bereikt geven wij (het team van beheer) jullie foto een bepaald cijfer.
De foto met het hoogste cijfer in mei wint een PRIJS: FANCY CHRISTAL CLEAR. Deze prijs is af te halen bij Dino, de beheerder van het forum.

Eind 2012 worden jullie cijfers opgeteld van elke maand. De 3 personen met de hoogste punten krijgen vervolgens nog eens een extra prijs.

Wat is Fancy Christal Clear?

Fancy Christal Clear combineert twee natuurlijke bestanddelen welke samen zorgen voor glashelder en gezond aquariumwater.
Component 1 werkt als zwevend filtermateriaal en absorbeert direct organische verontreiniging en giftige stoffen. De opbouw van schadelijke stoffen wordt zo voorkomen en het filter ontlast, waardoor de waterkwaliteit wordt geoptimaliseerd.
Component 2 voegt natuurlijke mineralen toe die essentieel zijn voor vissen en planten en verbetert de helderheid van het water doordat het zweefvuil uit het water verwijdert. Deze twee componenten versterken elkaars werking, waardoor Fancy Christal Clear zeer effectief is bij bv. een grijze waas in het water

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 06-05-2012 20:12

probeer ook je foto zo recht als mogelijk te maken.

mijn inzending voor deze maand:

De dikke en de dunne.

Afbeelding

Rietje
Lid FGF
Berichten: 1832
Lid geworden op: 07-11-2011 15:34

Bericht door Rietje » 07-05-2012 09:13

euhwww, mijn foto komt ook... Maar even kijken of het mooi wordt zo in mijn vijvertje! Moet ik er wel echt voor gaan zitten ivm spiegeling! :D
Nice pic. Rex!!
Afbeelding

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 07-05-2012 19:09

Afbeelding

Ik kon eerst niet kiezen welke foto ik nou in zou sturen, maar het is toch deze geworden :)

[edit]: foto wat minder groot gemaakt :)

Fish
Lid FGF
Berichten: 1075
Lid geworden op: 27-11-2011 22:15

Bericht door Fish » 10-05-2012 21:44

Ja ja ik doe mijn best! Ze willen alleen niet stil hangen :D Of het wateroppervalkte stroomt te hard :roll:

Irene
Lid FGF
Berichten: 1221
Lid geworden op: 24-01-2012 11:13

Bericht door Irene » 11-05-2012 23:05

Ik laat deze aan mij voorbij gaan. Ik krijg het niet voor elkaar een foto te maken zonder reflectie van de lichten of mijzelf. En het worden sowieso geen scherpe foto's bij top views om een of andere reden. Volgende ronde beter :D

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 11-05-2012 23:20

Irene schreef:Ik laat deze aan mij voorbij gaan. Ik krijg het niet voor elkaar een foto te maken zonder reflectie van de lichten of mijzelf. En het worden sowieso geen scherpe foto's bij top views om een of andere reden. Volgende ronde beter :D
Bij mij werkte het door de lichten van het aquarium zelf uit te zetten en dan met flits een foto te maken :)

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 12-05-2012 21:21

ik leg de lichtkap altijd haaks op het aquarium. en dan zo ver als mogelijk naar links of rechts. dan reflecteert het niet zo. je eigen schaduw neem je weg als het buiten donker/schemerig is en binnen alle lichten uit.

:idea:

Rietje
Lid FGF
Berichten: 1832
Lid geworden op: 07-11-2011 15:34

Bericht door Rietje » 13-05-2012 11:48

ik vind et een geweldig foto Frost!! maar......... ik dacht dat ik em al eerder had gezien :oops:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 13-05-2012 12:05

Ik heb hem gisteren pas geplaatst op het forum ;) Dus het is wel een nieuwe foto. Maar... ik gebruik geen waterverbeteraars in de vijver dus ik doe alleen mee met de foto challange omdat ik het leuk vind ;) Dus geen paniek. De prijzen gaan niet naar mij.

Plaats reactie