Foto's Arie

De foto-albums van diverse leden [leden]
Arie
Lid FGF
Berichten: 89
Lid geworden op: 30-10-2011 07:45

Bericht door Arie » 15-11-2011 11:21

@ Sanne, dank me, ja zitten allemaal aan een stuk hout. Gaat perfect. Sommige hebben nu wel penseelalg, maar ik hoop dat dit langzaam minder gaat worden nu ik elke dag wat EasyCarbo toevoeg.

@ Bianca, je zal het al hebben gelezen, Blossom komt bij Kim vandaan, Blubt ook een beetje Duits 😃. Rip van Rietje ken ik zo niet, maar Goldy komt bij Dino vandaan, week geleden opgehaald..

@ Kim, ja leuk hè, het gaat op het moment heel goed met de familie, ze blijven ook vreten, zal Dino blij mee zijn, en HAK natuurlijk, wat een varkens :). Blossom is echt leuk, en wat dacht je van onze nieuwe Papillion? Hij zwemt net zoals RIP Papillion :), is altijd traag en raakt door zijn overgewicht af en toe de balans wat kwijt. Nu wil ik nog eens achterhalen wie er nou Male en female zijn. Blossom is een dame, dat weet ik, tenminste dat vertelde jij me, ik kan het zelf niet zien hoor.

Ik zal een topic beginnen over herkenning van mannetjes en vrouwtjes en hoop input te krijgen..

Arie
Lid FGF
Berichten: 89
Lid geworden op: 30-10-2011 07:45

Re: Blossom

Bericht door Arie » 15-11-2011 18:54

FairyFancy schreef:Mooie visen hoor!!! DIe laatste Ryukin vind ik qua kleur erg mooi ;)

Blossom is in ieder geval een meisje, mits ze ons niet fopt natuurlijk :D


* heeeee ik zie dat jullie er nog eentje Papillon hebben genoemd, wat gaaf!

Trouwens, Kim, weet jij wel heel zeker dat Blossom een vrouwtje is? Ik heb dar wat twijfels bij, volgens mij zie ik toch paaipuistjes :)

Rietje
Lid FGF
Berichten: 1832
Lid geworden op: 07-11-2011 15:34

Bericht door Rietje » 15-11-2011 19:24

Inderdaad lijkt Goldy wel op Rietje (eigen kweek visje naar mijn forumnaam vernoemd, helaas overleden) En Blossom lijkt inderdaad ook op Hot Fuzz maar toch lijkt ze qua bouw anders!

Leuke visjes, maar wel een drukke bak! Ik snap je keuze om wat dieren weg te doen. :D
Afbeelding

FairyFancy
Lid FGF
Berichten: 42
Lid geworden op: 07-11-2011 13:48

Bericht door FairyFancy » 15-11-2011 21:25

Nou ik dacht wel altijd dat het een madame was omdat haar poepgaatje wat uitpuilde, maar misschien is het toch wel een man hoor!

(maar ik heb zelf ook een vrouw sluier gehad die paaipukkels kreeg, namelijk Cujo (mogelijke moeder Blossom))

Plaats reactie