Wat is er mis met Doitsu?

Algemene vijver en haar bewoners discussie [leden]
Ferry
Lid FGF
Berichten: 1671
Lid geworden op: 25-10-2011 15:45

Bericht door Ferry » 24-09-2012 12:39

Ferry schreef:Ik denk dat Japanse koi over het algemeen hogere kwaliteit zal hebben dan Israelische koi.. of Eurokoi.. maar een kwaliteits Israel koi zal mooier zijn dan een Japanner.
Ook in Polen worden tegenwoordig best knappe vissen gekweekt, laatst wat over gelezen en van gezien... (door een NL'er).
Sorry.. fout geschreven!

Ik wilde zeggen:
maar een kwaliteits Israel koi zal mooier zijn dan een "slechte" Japanner.

Echte top-koi zal denk ik altijd Japans zijn.. maar er zijn ook Eurokoi die weleens een prijsje pakken :)

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 24-09-2012 13:04

Ferry schreef:
Ferry schreef:Ik denk dat Japanse koi over het algemeen hogere kwaliteit zal hebben dan Israelische koi.. of Eurokoi.. maar een kwaliteits Israel koi zal mooier zijn dan een Japanner.
Ook in Polen worden tegenwoordig best knappe vissen gekweekt, laatst wat over gelezen en van gezien... (door een NL'er).
Sorry.. fout geschreven!

Ik wilde zeggen:
maar een kwaliteits Israel koi zal mooier zijn dan een "slechte" Japanner.

Echte top-koi zal denk ik altijd Japans zijn.. maar er zijn ook Eurokoi die weleens een prijsje pakken :)
Dat zeg je goed een prijsje pakken. Maar nooit Grand Champion of Mature Champion, most Unique kou etc.

martijn260176
Lid FGF
Berichten: 708
Lid geworden op: 18-11-2011 21:11

Bericht door martijn260176 » 24-09-2012 18:28

De Japaners zijn er ook al wel net een beetje langer bezig met kweken, dus het zou ook een schande zijn als zij (in het algemeen) hierin niet verder in waren qua kwaliteit.
Wie een kuil graaft voor een ander, heeft zijn eigen vijver al af.

Plaats reactie