Watermerk

Waar moet ik wat plaatsen? Waar kan ik wat vinden? Hoe werkt dit? [leden]
Mieke91
Lid FGF
Berichten: 485
Lid geworden op: 16-10-2012 11:06

Bericht door Mieke91 » 31-01-2013 07:05

Ik weet hoe het moet Bash, het is akleen wel even een flink klusje en ik voel me behoorlijk genaaid zo tussen de forums in. Er is elders een hele discussie geweest die ga ik niet herhalen en de meeste standpunten zijn begrijpelijk en ik wil niemand afvallen ofzo, maar ik baal er gewoon wel van. Snap je?

Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 31-01-2013 09:55

@Mieke: ah kijk, dan is het goed ^^ probeerde alleen te helpen omdat ik niet wist of je kon uploaden. Er zijn meer mensen die er moeite mee hebben dus vandaar :) Maar zeker is het begrijpelijk dat dit geen pretje is. Je bent er even wat tijd aan kwijt waarvan ik ook weet dat je die liever aan iets anders besteed.
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 31-01-2013 10:26

Pat schreef:
Hmmm volgens mij heeft meneer hier een bad hair day gniffel........ehhh edit ik bedoel knuffel :mrgreen:
helemaal niet maar ik word een beetje moe van sommige dingen continue te moeten blijven herhalen. dat doe ik bij mijn kinderen al. dit zijn allemaal volwassenen.

en omdat ik die berichten maak ben ik de gebeten hond, niet erg, ik heb daar voor gekozen omdat iemand het moet doen. maar vergeet niet dat alles wat mede gedeeld word, eerst achter gesloten deuren besproken word, en dat iedereen het er mee eens is.

en dan kun je spreken over genaaid worden, je benadeeld voelen of weet ik wat, maar het is ook een beetje logisch verstand dat je dit uit jezelf al niet doet. je gaat ook niet met een ajax shirt door rotterdam lopen. of een whopper bij de mac bestellen. maargoed alles moet in hapklare brokken blijkbaar. net als bij mijn kindjes.

:lol:

en ik scheer mijn haren al jaren af. :)

Pat
Lid FGF
Berichten: 2721
Lid geworden op: 27-10-2011 00:00

Bericht door Pat » 31-01-2013 10:51

Herhalen herhalen herhalen tja dat is soms een issue maar je ontkomt er niet aan of gewoon niet meer herhalen kan ook :wink:

Het gaat om de toon die je zet die mag soms wat genuanceerder, ik vindt recht door zee niet erg maar je kunt niet altijd alles precies zo zeggen/schrijven zoals je het denkt. Dan zouden mijn klanten echt gaan lopen.

Het is nu eenmaal een flink karwei en niet iedereen is daar even blij mee of zit daarop te wachten dat is nu eenmaal zo maar niemand kan daar wat aan doen. Beslissingen die genomen worden moeten wel gerespecteerd worden maar hoeven niet altijd 'leuk' gevonden te worden toch?

Haal even diep adem en zie de mooie dingen van het leven in en nogmaals een knuffel van hier :lickylee:
Rex Hunt schreef:
en ik scheer mijn haren al jaren af. :)
Wist ik daarom vondt ik hem helemaal grappig :lol:
Ach een dag niet gelachen is een dag niet geleefd toch!

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 31-01-2013 11:06

ik begrijp wat je bedoeld.
maar ik ben wie ik ben. ik ben nu eenmaal direct. misschien is dat ook wel de reden waarom ik dit allemaal doe. :) als ik het anders zou zeggen ben ik mezelf niet en ben ik voor mijn gevoel aan het liegen.

het is maar net hoe je het leest natuurlijk. ik ben streng, maar zeker net zo rechtvaardig en eerlijk.
en wat je zegt met dat lopen kan ik ook prima inkomen. maar ik ga niemand stroop op de mond smeren. 50 tinten grijs ken dan ook niet. ik steek veel tijd in dit gebeuren zowel voor als achter de schermen.

en als ik dan zie dat dingen niet opgevolgd worden, vissen doodgaan, of dat ik/wij als nog gelijk krijgen op langere termijn, dan zakt mijn broek daar echt van af. dan kan ik niet met een glimlach zeggen, goh jij bent goed bezig zeg.

en de rest denkt het, ik zeg het. en in mijn ogen nog op een redelijk nette manier zonder te beledigen of aan te vallen. alleen wat ehm..direct. :P

Mieke91
Lid FGF
Berichten: 485
Lid geworden op: 16-10-2012 11:06

Bericht door Mieke91 » 31-01-2013 15:41

Oh ik neem het jou ook niet kwalijk hoor Rex Hunt, maar het is best een tijdsinvestering en dan vind ik het niet zo prettig als 'iedereen' net doet alsof het niets is. Snap je?

Als er gezegd zou worden: We begrijpen dat we hiermee ook best veel van jullie vragen, maar we hopen dat jullie ook begrijpen waarom het niet anders kan' ofzoiets, dan voel ik me meer begrepen. Maar het is van mijn kant ook niet eerlijk dat ik gedoe van het andere forum mee neem hiernaartoe, want jullie kunnen ook niets doen aan de botte manier waarop aan de andere kant gereageerd wordt.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 31-01-2013 15:52

We begrijpen dat we hiermee ook best veel van jullie vragen, maar we hopen dat jullie ook begrijpen waarom het niet anders kan' ofzoiets dan voel ik me meer begrepen.


Om die redenen verzoek ik jullie ook vriendelijk om vanaf vandaag 28/01/13 alleen foto's zonder watermerk van dat forum hier te posten.
De foto's die al met dat watermerk gepost zijn zal ik een deze dagen zelf aanpassen en terug sturen via PB.
Alvast bedankt voor het begrip.
dat begrip is wederzijds. en wij hebben hier niet voor gekozen. vandaar die maand.

Mieke91
Lid FGF
Berichten: 485
Lid geworden op: 16-10-2012 11:06

Bericht door Mieke91 » 31-01-2013 15:56

Haha ja zo zie je maar hoe verschillend dingen kunnen overkomen RH :)
En dat wat iemand doet met een boodschap ook nog telkens verschilt.
Wat je in je post schreef voelde meer als een soort standaard beleefdheid ofzo, terwijl je dat als ik dit zo lees toch anders bedoelde. Thanks ;)

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 31-01-2013 16:05

nogmaals, een geschreven woord kan twee kanten op.
mijn les is nu, als je daar aan twijfelt, vraag via pm om opheldering. dat doe ik ook als ik iets niet snap of verkeerd overkomt.

en bij deze sluit ik dit topic want zo kunnen we wel aan de gang blijven.

voor vragen omtrent watermerk en hoe verder, kunnen jullie mij of iemand van beheer een pm sturen. wij hebben allemaal dezelfde mening hierover.

RH.

Plaats reactie