Algemene Ryukin discussie topic
-
- Lid FGF
-
- Lid FGF
Jammer dat je geen foto's hebt gemaakt bij Dino
Vorige keer toen je dat gedaan had en er zo lekker veel gemaakt had heb ik echt zitten genieten. Zo kun je toch even wegzwijmelen bij al dat moois zonder in de verleiding te komen ze mee te nemen...
Nou dan wachten we de foto's van je twee nieuwe aanwinsten nog maar even in spanning af.

Vorige keer toen je dat gedaan had en er zo lekker veel gemaakt had heb ik echt zitten genieten. Zo kun je toch even wegzwijmelen bij al dat moois zonder in de verleiding te komen ze mee te nemen...

Nou dan wachten we de foto's van je twee nieuwe aanwinsten nog maar even in spanning af.
-
- Site Admin
-
- Lid FGF
Het punt was, als ik eerlijk ben, dat foto's maken niet echt had gelukt. De bakken waren aardig troebel omdat veel vissen aan het paaien waren geweest. Ook vond ik de kwaliteit vis deze keer wat minder, zijn mooiste exemplaren zwommen binnen in de huiskamer maar veel van die vissen had ik al eens gezien *sorry dino voor de persoonlijke kritiek* Binnenkort gaan we weer. Mogelijk is er dan wel nieuwe vis binnen en zijn de bakken wat helderder 

-
- Site Admin