Foto-album van Kelly

De foto-albums van diverse leden [leden]
rogolf1
Lid FGF
Berichten: 668
Lid geworden op: 05-02-2012 11:29

Bericht door rogolf1 » 21-05-2013 20:27

Te dik is ze echt niet,ze zal als je haar goed verzorgd nog veel dikker (voller) worden.
Dit hoort gewoon bij dit soort vissen.
De meeste mensen die bij mij thuis komen zeggen ook altijd dat ze veels te dik zijn en ze nog nooit zo'n "goudvissen" hebben gezien.
Maar volgens mij zijn ze gewoon discusvissen gewent!!! :wink:
Ik denk niet dat ze helemaal rood word,wit is volgens mij ook best een dominante kleur,maar zsjonnie is hier de kleurtjes expert :D
Afbeelding

Kelly
Lid FGF
Berichten: 316
Lid geworden op: 11-03-2013 11:34

Bericht door Kelly » 21-05-2013 20:37

De rede waarom ik denk dat ze volledig rood zal gaan worden is omdat haar flanken in het midden heel licht oranje beginnen te worden.
Ook de vlek op haar rug begint uit te breiden.
Ook op haar wangen en kin (heet dit allemaal zo bij een vis? :D ) krijgt ze een lichte oranje gloed.

Mijn andere sluiers zijn wel een heel pak minder vol. Dat zijn gewoon slanke visjes, hoewel er enkele ook wel een klein buikje krijgen sinds ik hikari, gex en Aplus voer ipv de tetra korrels die ik eerder had.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 21-05-2013 23:34

Vaak raken de vissen eerder hun kleur kwijt als dat wit kleur krijgt..
Maar er zijn gevallen waarbij wit kleurt, dus het is mogelijk.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie