bart r

[beheer]
Plaats reactie
Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 05-03-2015 01:47

Ik heb eerlijk gezegd een vaag vermoeden dat goudvis94, Bart R is.. Heb al gekeken naar z'n IPadres, maar dat is niet hetzelfde.
Het is gewoon de manier waarop hij typt (Hij heeft me een pb gestuurd of ik hem kon activeren). Het komt me heel bekend voor.. En ik geloof dat de aquaria die worden vermeld precies hetzelfde zijn als degene die op het AF staan.

Ik kan het natuurlijk ook mis hebben, maar goed :P Ik krijg gewoon zo'n gevoel bij die posts. Beetje raar misschien, haha :')

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 06-03-2015 07:26

Dit is Bart. Hij heeft mij gevraagd of hij weer terug mag op forum. Hoe denken jullie?

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 06-03-2015 07:34

Ik ben er geen voorstander van... wat zou een reden zijn dat hij nu plots wel beter voor zijn vissen zou zorgen? Mijn geduld was toen een beetje op met die jongen
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 06-03-2015 11:28

Ik zie het eerlijk gezegd ook niet zo zitten.. Ik kan hem evt wel vragen waarom hij vindt dat hij weer tot het forum toegelaten mag worden? En als daaruit echt blijkt dat ie een andere richting in is geslagen en veel kritischer naar zichzelf kijkt, hem misschien toelaten.

Ik vond hem wel echt heel vervelend destijds, vooral omdat hij deed alsof hij het wél goed deed en er vissen bij bleef kopen, terwijl links en rechts weer vissen van hem omvielen, terwijl hij maar bleef beweren dat hij niks fout deed. En als tientallen mensen riepen dat hij het niet zo moest doen, beweerde hij dat één iemand zei dat het wel kon. Dus het kon. :roll: Hij heeft ooit nog tegen mij gezegd dat ik dit forum 'teveel vertrouwde'. Dit is wel al een tijd terug, maar toch..

Als er echt niks aan zijn gedrag is veranderd hoef ik hem echt niet op het forum. Alleen maar vermoeiend :P

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 06-03-2015 18:15

Vraag hem anders waarom hij nu wel goed kan gedragen?

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 07-03-2015 01:59

Hee Bart,

Na overleg met Team Beheer blijkt dat je al eerder een account had op het forum en je destijds bent verbannen vanwege de negatieve bijdrage die je dit op het forum had.

Kan je een paar goede redenen geven waarom je nu alsnog toegelaten moet worden?

Met vriendelijke groet,
Ute
Ik heb hem dit gestuurd ;)

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 07-03-2015 14:55

Goldfish94 schreef:Hey Ute,

Ik had hierover al aan Dino gevraagd .
ik had toen voor de vissen nog niet de juiste middelen om ze fatsoenlijk te kunnen houden. nou heb ik ze in verschillende soorten en maten.
Het forum lijkt me leerzaam op het gebied van deze speciale vissen en daarom leek het me weer intressant om lid te worden zodat je ervaringen kan delen en meningen over bepaalde dingen.
mochten er vragen zijn hoor ik ze graag

Mvg Bart
Dit stuurde hij terug. Ik ben zelf niet overtuigd als ik eerlijk ben :P

Plaats reactie