Foto-Album van RiseOfInformation

De foto-albums van diverse leden [leden]
RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 11-08-2015 19:23

De visjes worden echt flink groot (en mooi!)

Het verblijf:
Afbeelding

Viskes in de vijver:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Luna:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pansy:
Afbeelding
Afbeelding

Faith:
Afbeelding
Afbeelding


Loki:
Afbeelding
Afbeelding

Misha:
Afbeelding
Afbeelding

Abigail:
Afbeelding

Jedi:
Afbeelding

En als laatste Amari:
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb Amari nu zo'n vier maanden in bezit en ik denk echt dat hij kan uitgroeien als een hele mooie vis!
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 11-08-2015 23:42

Zitten mooie vissen tussen.

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 12-08-2015 09:27

FancyGoldfish schreef:Zitten mooie vissen tussen.
Hoe zijn de vissen er aan toe qua bouw en (ver)groei(ingen)? Ik zie ze zo'n beetje dag en nacht dus ik kan mij daar redelijk blind op staren. En welk soort is Pansy eigenlijk? Het lijkt op een fantail met een heel klein beetje oranda bloed in zich, aangezien er wel een heel kleine verhoging op zijn hoofd zit.
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 19-08-2015 10:50

Ze zijn zo groot geworden! :o Valt me nu pas op met die handfoto's. Mooi hoor :cheer:

Hoe is het nu met Abigail?

vissengek12
Moderator
Berichten: 3195
Lid geworden op: 23-10-2011 00:25

Bericht door vissengek12 » 19-08-2015 15:13

Luna en Misha zijn echt erg mooi zeg :shock:
Grappig gedaan dat vijvertje zo :)

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 19-08-2015 15:31

Ute schreef:Ze zijn zo groot geworden! :o Valt me nu pas op met die handfoto's. Mooi hoor :cheer:

Hoe is het nu met Abigail?
Ze gaan heel hard sinds ze in de vijver zitten. Ik vind het vooral heel leuk hoe Amari en Luna aan het veranderen zijn.

Met Abigail gaat het ondertussen redelijk goed, ik zie hem niet enorm veel meer op de kop liggen. Toen ik op vakantie was voor 10 dagen hebben ze in die 10 dagen maar 1x eten gekregen. Misschien heeft dat hem goed gedaan zodat het hele lichaam even 'opgeschoond' werd van eten wat opgehoopt was.

vissengek12 schreef:Luna en Misha zijn echt erg mooi zeg :shock:
Grappig gedaan dat vijvertje zo :)
Luna is mijn toverbal! Ik heb hem ruim een half jaar geleden overgenomen van iemand die hem in een 30l bakje had met drie andere sluierstaarten (ook met Pansy). Hij had al een klein beetje dat hij begon te verkleuren, maar het gaat heel hard die verkleuring! En Misha is gewoon een super mooie vis.

Het vijvertje wat ik heb is precies goed zo. Ik heb maar een tuintje van 13m2, dus ik kon niet een enorme vijver veroorloven.

Volgens mij had ik nog niet verteld over deze kleine uk hier :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Om een lang verhaal kort te maken: ik heb een jong sluierstaartje!
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 07-09-2015 17:15

Het jonge sluiertstaartje groeit hard :lol:

Afbeelding
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

Hinvin
Lid FGF
Berichten: 1146
Lid geworden op: 19-11-2013 22:37

Bericht door Hinvin » 07-09-2015 17:22

Wat leuk joh!

Zo te zien een R/W visje, hoop dat ie hard blijft groeien!

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 07-09-2015 18:13

Hinvin schreef:Wat leuk joh!

Zo te zien een R/W visje, hoop dat ie hard blijft groeien!
Een wat visje?

Ik ben elke dag druk bezig met verversen en voeren en pffft. Elke dag 80-90% en om de paar dagen 100% zodat alle poepjes er ook weer uit zijn. Laatst had ik hem volgroeide levende artemia gegeven, ik heb mij rotgelachen hoe hij daar achteraan ging. Hij krijgt over het algemeen: diepvries artemia & bloedwormen en fijn gestampte hikari voer.
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 13-09-2015 14:49

Ik heb mijn vijver toch maar aangepast. Hij is nu 1,90 lang bij 0,95 breed bij 1 meter diep. Er gaat in totaal zo'n 1500 liter in. Het filter heb ik intact kunnen overzetten dus de visjes zitten er ook al in.

Afbeelding

De randafwerking moet nog gedaan worden zoals je kan zien haha. Mijn hele tijd ligt vol met zand en mijn andere vijver staat daar nog ook in. Eigenlijk wil ik eerst alles weg hebben voordat ik aan de randen begin. En ik moet nog het zeil her en der goed rechttrekken.
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

Plaats reactie