Foto-Album van RiseOfInformation

De foto-albums van diverse leden [leden]
Plaats reactie
Hinvin
Lid FGF
Berichten: 1146
Lid geworden op: 19-11-2013 22:37

Bericht door Hinvin » 13-09-2015 18:01

RiseOfInformation schreef:
Een wat visje?
Oh sorry had het over het hoofd gezien..... :oops: Een rood/wit visje.

Artemia die je uit laat komen voer ik ook aan kleine visjes, maar vanaf maand 1 geeft ik droogvoer en vanaf maand drie ongeveer volledig droogvoer. Artemia levend is een goede en schone voedselbron voor fry, ik zou het niet anders meer doen.

Fijn vijvertje lijkt me!

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 13-09-2015 19:42

Hinvin schreef:
RiseOfInformation schreef:
Een wat visje?
Oh sorry had het over het hoofd gezien..... :oops: Een rood/wit visje.

Artemia die je uit laat komen voer ik ook aan kleine visjes, maar vanaf maand 1 geeft ik droogvoer en vanaf maand drie ongeveer volledig droogvoer. Artemia levend is een goede en schone voedselbron voor fry, ik zou het niet anders meer doen.

Fijn vijvertje lijkt me!
Kan gebeuren zoiets haha.

Hoe kan je eigenlijk zien dat het een rood/wit visje gaat worden?

Mijn sluiers genieten prima van de vijver. Op het moment zitten 8 sluierstaarten op zo'n 1500 liter water :lol:
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

Hinvin
Lid FGF
Berichten: 1146
Lid geworden op: 19-11-2013 22:37

Bericht door Hinvin » 13-09-2015 20:21

Je kunt onder het ´baby black´ (meer bruin eigenlijk) zien dat hij oranje en witte vlekken heeft. Dit oranje in combinatie met witte genen is een R/W vis. Wanneer ze hun baby schutkleur verliezen is een vraag natuurlijk, als er zwarte vissen in de bloedlijn zitten kan het lang duren.

Ik heb vissen op 100l/vis zitten en ik WC wekelijks 90%, buiten en binnen. Ik zou misschien liever 200l/vis hebben maargoed ik heb er een paar meer dan 8 zegmaar :lol:

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 13-09-2015 22:03

Hinvin schreef:Je kunt onder het ´baby black´ (meer bruin eigenlijk) zien dat hij oranje en witte vlekken heeft. Dit oranje in combinatie met witte genen is een R/W vis. Wanneer ze hun baby schutkleur verliezen is een vraag natuurlijk, als er zwarte vissen in de bloedlijn zitten kan het lang duren.

Ik heb vissen op 100l/vis zitten en ik WC wekelijks 90%, buiten en binnen. Ik zou misschien liever 200l/vis hebben maargoed ik heb er een paar meer dan 8 zegmaar :lol:
Hij is inderdaad meer bruinig inderdaad. Ik ben alsnog heel erg benieuwd hoe hij zou uitgroeien. Ook ben ik benieuwd wie de vader en moeder zou zijn.

Binnenkort gaan er twee of drie vissen naar binnen bij mij (terug in het aquarium) en dan heb ik circa 250-300 liter per vis buiten. Als ze dan nog vergroeien dan weet ik het ook niet meer. Ik ben er overigens nog niet helemaal uit welke vissen ik naar binnen ga doen en welke er buiten blijven. Ook moet ik er rekening mee houden dat Puck (baby sluier) over een paar weekjes ook in het aquarium van de sluiers moet.
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

RiseOfInformation
Lid FGF
Berichten: 283
Lid geworden op: 29-08-2012 23:29

Bericht door RiseOfInformation » 24-09-2015 18:02

We zijn alweer een paar weekjes verder!

Afbeelding

En eten dat die doet!
Real revolution starts at learning, if you're not angry, then you are not paying attention...

Hinvin
Lid FGF
Berichten: 1146
Lid geworden op: 19-11-2013 22:37

Bericht door Hinvin » 24-09-2015 19:34

Tja toverballetjes he! ;)

Je kunt ze heel rijk voeren, maar beter niet heel veel tegelijk. Mijn voer in deze fase is iets van 55% eiwit en 15% vet en ik hou de watertemperatuur dan boven 22 graden.

Leuk om te zien dat hij lekker groeit!

Plaats reactie