Fotoalbum michelle

De foto-albums van diverse leden [leden]
Plaats reactie
michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 22-11-2016 16:21

Ben bang dat ik janus heb vermoord. Omdat de kuur in me aquarium ging had ik janus even in een curverbox met water gedaan. Om de dag schoon water maar hij doet niets meer. Heeft in de curverbox ook weinig gedaan. In het aquarium was hij 24 uur actief. Snap het niet en weet ook niet zeker of hij dood is , weet er niet veel vanaf, dus hou hem even in het bakje apart. Vind wel zonde want van zijn formaat kan ik moeilijk aan komen. Arme janus.

Afbeelding

YvetteJ
Lid FGF
Berichten: 432
Lid geworden op: 26-09-2016 15:55

Bericht door YvetteJ » 22-11-2016 22:24

Ach dat zou zonde zijn. Raar ook als ie zo plots dood is alleen door het overzetten in een andere bak...
Groetjes Yvette

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 25-11-2016 08:14

Had je deze ook in een plastic bakje gedaan. Zo ja weet je genoeg denk ik. :(

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 25-11-2016 10:07

Inderdaad zat deze ook in de curverbox van action. Dus geen curverbox van action meer gebruiken. Nooit bij nagedacht dat het daaraan zou kunnen liggen.

Stef
Lid FGF
Berichten: 398
Lid geworden op: 13-07-2016 02:37

Bericht door Stef » 25-11-2016 10:13

Dat verwacht je ook niet natuurlijk, zal wel iets met weekmakers en dergelijke te maken hebben of zoiets.
Wel zonde zeg, gave foto's trouwens, lekker gezellig in je bak, als ik dat zo zie zou ik er ook wel weer 1 bij willen maar durf niet zo goed. Gaat alweer een hele tijd goed in mijn bak en wil dat eigenlijk zo houden. Fijn weekend. Ik mag weer werken de komende 3 weekenden.
Groet Stef.

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 25-11-2016 13:14

Jij heb gewoon pech gehad hoor met Harley. Je had toen ook net een nieuwe bak die nog niet top was ingedraaid, gevalletje bodemrot wat ook gassen afgeeft. Die 2 van jou zijn afgehard denk ik door langdurig verblijf in klein bakje en zal het waterkwaliteit altijd niet al te best zijn geweest.

Ik geloof nooit dat die 2 die kleine hebben vermoord. Ik heb hier 3 hele grote en 1 hele mini waar ze niets mee doen. Ook de reis lijkt me onwaarschijnlijk want heb mijne ook naar NH overgebracht en een week in een curverbox met nog een ritje van 2,5 uur naar Arnhem.

Dino zal naar eer en geweten zijn vissen verkopen maar hij kan ook de binnenkant niet zien, tenminste niet zonder open te snijden :wink: Zal wellicht toch iets onder de leden hebben gehad of teveel stress door de import ofzo.

Gewoon weer eens proberen. Het is z on leuk gezicht een kleintje erbij. Trouwens Louise had een oproep op face book gezien van iemand die wat goed verzorgde sluiers kwijt wilde. Zaten ook mooie bij wat ik vluchtig heb gezien. Het was een liefhebber en gaan alleen naar goed aquarium en wellicht zijn ze er zo gek mee dat ze je er dan wel eentje willen brengen. Zou ik ook doen als ik ze echt kwijt zou moeten want dan ben je al heel blij als iemand een goed huisje aanbied.

Lekker weer weekendje werken, dan weet je weer waar je ORT toeslag voor dient :wink: Een nieuw visje

Stef
Lid FGF
Berichten: 398
Lid geworden op: 13-07-2016 02:37

Bericht door Stef » 25-11-2016 15:03

Dat heeft ook niet aan Dino gelegen hoor, bij hem zwom hij vrolijk in het rond tussen alle broertjes en zusjes. Ik ben ervan overtuigd dat hij gezond was dat ik hem meenam. Ik geef de gassen van de bodemrot de schuld, als ze groter zijn kunnen ze gewoon meer hebben, de 1e 2 weken in de quarantaine bak was er ook niets aan de hand.
Groet Stef.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 29-11-2016 03:51

Jammer eigenlijk. Kom anders een keer langs. Al is dat niet om het hoekje. :(

Stef
Lid FGF
Berichten: 398
Lid geworden op: 13-07-2016 02:37

Bericht door Stef » 30-11-2016 11:04

FancyGoldfish schreef:Jammer eigenlijk. Kom anders een keer langs. Al is dat niet om het hoekje. :(
Komt goed hoor Dino, wip wel weer een keer binnen maar dat zal van het voorjaar worden denk ik.
Groet Stef.

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 30-11-2016 16:13

Vandaag met me moeder wezen fish shoppen bij koi Dream in valburg. Is bij mij in de buurt en was er nog nooit geweest. Internet veel sluiers maar bleek tegen te vallen. Zijn met een verbouwing bezig en de vissen zaten in koud water en konden niet verkocht worden. In het voorjaar meer keus.

Toch niet met lege handen thuis gekomen. Janus 1 en 2. Helaas hadden ze niet groter. Weer voorraadje plantjes gekocht in een andere winkel die meer keus had.


Afbeelding

Plaats reactie